مجمع سالیانه بوکس در یک جو بسیار صمیمی برگزار شد

1398/04/19 | کارگروه ها




متن خبر :


سخن همه اعضای مجمع تحول ایجاد  شده بوکس و لزوم کمک وزارت ورزش و جوانان به این ورزش متمرکز بود و یک همدلی و هم سویی برای نیل به هدف مشترک در کلیه اعضا موج می زد. البته با توجه به عدم برگزاری چندین ساله ی مجمع سالیانه بوکس کشور، گزارش حسابرسی می بایست به صورت کامل از آخرین تاریخ برگزاری مجمع تاکنون توسط حسابرس مستقل و خزانه دار ارائه می شد اما به دلیل ایرادات شکلی و عدم ارائه این گزارشات با تصمیم مجمع این امر موکول به سه ماه دیگر شد.

در گزارش بازرسی از رشد چندین برابری در حوزه های مختلف مطالبی تخت این عنوان ارائه شد.

۱-رشد بیش صد درصدی در امر برگزاری مسابقات مختلف ملی

۲-رشد بیش از صد درصدی کمک های نقدی و غیر نقدی به هیات های بوکس سراسر کشور.

۳-رشد صد درصدی کمک های غیردولتی به فدراسیون

برگزاری ۲۰ مجمع سالیانه عادی و انتخاباتی در استان های کشور.

۴-برگزاری مسابقات مختلف در ۱۸ استان کشور.

رییس فدراسیون در گزارش خود از افزایش ۴۹ درصدی آمار جمعیت ورزشکاران سازمان یافته و کسب رتبه برتر در حوزه استعداد یابی و ارتقا سی پله ایی در حوزه آموزش و برگزاری منظم مسابقات و اعزام ها و اردوها مطالبی را بیان نمود.

وی همچنین به تشکیل تیم های مختلف پایه از نونهالان، نوجوانان و جوانان و امیدها و بزرگسالان به عنوان یک دستاورد مثبت نام برد و از صدا و سیما، ارتش و نیروهای مسلح جهت حمایت از ورزش بوکس قدردانی نمود.

ثوری در ادامه گزارشات خود در مجمع فدارسیون از برگزاری لیگ بوکس که از برنامه های آینده فدراسیون است سخن گفت ضمن این که اساس نامه آن به تصویب مجمع سالیانه رسید و علاوه برآن اساس نامه کلیات اساس نامه های مسابقات ،داوران و مربیان نیزدر مجمع سالیانه فدراسیون مصوب گردید.

در این مجمع از برگزاری مسابقات بین المللی جام مکران در چابهار و همچنین لزوم برگزاری مسابقات مشابه گزارشی ارائه شد که مورد قبول حتضرین در جلسه قرارگرفت.

در ادمه عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی از رییس فدراسیون به عنوان یک مدیر جوان، با انگیزه و موفق یاد کرد و از نگاه مثبت وزرات خانه به ورزش بوکس سخن گفت.


مارا در فضای مجازی همراهی کنید

saap/iraiba

gap/iraiba

igap/iraiba

insta/iranaiba

t.me/iranaibox


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها