اختلاف سلیقه منجر به استعفایم شد

1398/04/19 | کارگروه ها




متن خبر :


پس از انتشار خبرهایی که حاکی از استعفای رییس کمیته داوران فدراسیون، تصمیم گرفتیم گفت و گویی با بابک بردبار داشته باشیم تا نظر وی را پیرامون این حواشی جویا شویم. بردبار درباره حضورش در فدراسیون بوکس گفت : باید عرض کنم که فدراسیون بوکس خانه ماست و این تب و تاب و فراز و نشیب ها همواره وجود داشته است اما اختلاف سلیقه منجر به استعفایم شد و صلاح را بر این دیدم مدتی دورباشم . برخی ها برای جامعه داوری و کمیته داوران بوکس کشور تصمیم گیری می کردند که به شخصه از آنها بی خبر بودم که سرانجام تصمیم گرفتم تا کار را به همین افرادی که علاقه دارند که همه تصمیمات را اتخاذ کنند.

وی در ادامه افزود: اما با آمدن شهریاررحمانی که از قهرمانان رشته بوکس و از این خانواده بوده اند و همچنین حمایت های رییس فدراسیون خود را سرباز فدراسیون می دانم و با قدرت و توان بیشتری به کار ادامه خواهم داد همچنین امیدوارم که بتوانم جامعه داوری و قانون داوری در ایران را به آنجایی که تحت استانداردهای آیبا و عدل علی (ع) است، برسانم.

بابک بردبار همچنین درباره برنامه های آتی کمیته داوران فدراسیون گفت: در اولویت برنامه های ما این است که تغیراتی کلی در ساختار کمیته داوران ایجاد نماییم و از وجود داوران جوان و شایسته بیشتر استفاده کنیم. از داروان مدرج و شایسته به عنوان اعضای کمیته و همچنین مدرس دوره های مختلف بهره مند خواهیم شد و کلاس های ارتقای داوری و حتی ارتقای جهشی داوران از جمله برنامه های آتی مان در این کمیته خواهد بود.

وی در پایان افزود : اعزام داوران برای حضور در مسابقات برون مرزی را قاعده و قانون مند خواهیم کرد و از وجود داورانی که برای جامعه داوری بوکس کشور بانی خیر بوده و کارهای بزرگی در مسابقات گوناگون انجام داده اند بیشتر استفاده خواهیم نمود و همچنین در صدد هستیم تا یک سامانه جامع اطلاعاتی برای داوران بوکس کشورمان ایجاد نماییم.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها