بیانی:پرتال جامع بهترین راهکاری بود که مسوولین فدراسیون برای مشکلات گذشته اندیشیدند

1397/08/20 | کارگروه ها




متن خبر :


رییس هیات بوکس استان گلستان در گفت و گو با سایت فدراسیون اظهار داشت: یکی از ابزارهای برنامه ریزی و اجرا، داشتن اطاعات کامل از زیر ساخت ها و توانمندی وظرفیت های  موجود است که متاسفانه در این زمینه از گذشته روی این موضوع کار اساسی انجام نشده است و یقینا وقتی اطلاعات کامل ودرستی در دسترس نباشد، نفوذ و ورود افراد خاطی در هرکاری به راحتی انجام می شود و این مساله موجب می گردد تا حواشی غیر منتظره ای صورت گیرد و افراد شایسته نمی توانند به درستی رشد و ارتقا پیدا کنند.

وی افزود:  معمولا افرادی در این رابطه مقاومت می کنند  و شاکی هستند که راه های نفوذ کمتری می بینند. با تغییر مدیریت در سطح بالای فدراسیون و به روز شدن نگاه ها و برنامه ها

فدراسیون نیازمند داشتن اطلاعات از کلیه افراد از جمله  مسوولین، مربیان، داواران ، قهرمانان، ورزشکاران و عوامل اجرایی است و این خلا به طور کامل احساس می شد و بهترین راهکار داشتن یک بانک اطلاعاتی از کلیه افراد بود که پرتال در بهترین زمان طراحی گردید. که جا داراز مسوولین و عوامل پیگیری کننده کمال تقدیرو تشکررا داشته باشیم.

بیانی همچنین در ادامه گفت: شاید پرتال برای بعضی افراد تازگی داشته باشد اما مطمئنا همان افراد در آینده از این اقدام تقدیر خواهند نمود.پرتال جامع فدراسیون می تواند در آینده از حق قانونی بوکس دفاع کند و اسناد و مدارک بسیاری از دفاعیات این رشته مظلوم و پرطرفدار را داشته باشد.

رییس هیات بوکس استان گلستان در پایان به مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور اشاره کرد و گفت: جادارد بابت میزبانی مسابقات قهرمانی  نوجوانان کشور  در همدان از کلیه اعضا هیات بوکس و اداره کل ورزش و جوانان استان همدان به جهت قبول این زحمت تقدیر و تشکر داشته باشم چرا که  چند بار میزبان قهرمانی کشوردر گلستان بودیم و به طور کامل میدانم چه زحمات و مشکلات زیادی  بحث میزبانی ها در پی دارد.

مارا در فضای مجازی همراهی کنید

saap/iraiba

gap/iraiba

igap/iraiba

insta/iranaiba

 


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها