رقابت‌های بوکس قهرمانی بزرگسالان استان مرکزی برگزار شد

1401/02/02 | مرکزی



مسابقات بوکس قهرمانی بزرگسالان استان مرکزی با حضور 40 بوکسور برگزار شد که در پایان این رقابت‌ها، شهرستان اراک توانست مقام نخست را کسب کند و کمیجان و ساوه به ترتیب در رده دوم و سوم قرار گرفتند.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس و به نقل از هیات بوکس استان مرکزی، مسابقات بوکس قهرمانی بزرگسالان استان با حضور 40 بوکسور برگزار شد.


احمد میرزائی، رییس هیائت بوکس استان ضمن اعلام این خبر گفت: مسابقات قهرمانی کشور بزرگسالان قرار بود اسفندماه سال گذشته برگزار شود که با توجه به شیوع گسترده موج ششم ویروس کرونا و قرمز شدن شرایط استان سیستان و بلوچستان و شهرزاهدان محل برگزاری رقابت‌ها، به تعویق افتاد.


وی افزود: با توجه به شرایط پیش آمده این مسابقات از 27 تا 31 اردیبهشت‌ ماه به میزبانی سیستان و بلوچستان و در سالن امام علی (ع) شهر زاهدان برگزار خواهد شد.


رییس هیات بوکس در پایان گفت: سهمیه استان‌ مرکزی برای حضور در این رقابت‌ها پنج بوکسور اعلام شده است و بر همین اساس مسابقات قهرمانی استان را پنجشنبه – یکم اردیبهشت‌ماه به میزبانی شهرستان اراک برگزار کردیم.


این رقابت‌ها با حضور شش شهرستان از توابع استان برگزار شد که 40 بوکسور در قالب بیست بازی با حریفان خود به رقابت‌ پرداختند که با پایان این رقابت‌ها شهرستان اراک توانست مقام نخست را کسب کند و شهرستان‌‌های کمیجان و ساوه به ترتیب توانستند به مقام‌های دوم و سوم دست پیدا کنند.


اسامی نفرات انتخاب شده توسط کمیته فنی به منظور شرکت در رقابت‌های قهرمانی کشور به شرح زیر اعلام شده است:


مهرداد قاسمی از شهرستان خمین، سجاد پارسا، صادق حق‌بین، محمدبختیاری، مصطفی صالحی، بهنام محمدی، کیان سیدانی از شهرستان اراک، حامد قنبری، علیرضا قهاری ،اسماعیل ابن یمنی از شهرستان ساوه و سعید و فرهاد اعلایی‌پور از شهرستان کمیجان


تاریخ برگزاری اردو متعاقبا اعلام خواهد شد.


همچنین در حاشیه این رقابت‌ها، احکام ارکان هیات بوکس استان در سال ۱۴۰۱ اعطا شد که نعیم رضائی به عنوان مدیر روابط عمومی، کیارش محمدحسینی به عنوان رئیس کمیته داوران، ولی‌اله امیدی به عنوان رئیس کمیته اجرائی، رضا داودیان به عنوان رئیس کمیته فنی، سعید ذوالفقاری به عنوان رئیس کمیته مربیان، سعید اعلایی به عنوان رئیس کمیته آموزش، محسن بابایی به عنوان رئیس کمیته انضباطی و سیدحمید صفایی به عنوان رئیس کمیته استعدادیابی هیات بوکس استان معرفی و منصوب شدند.


انتهای پیام/


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها