صارمی: شرایط برای پیشرفت بوکس در ارتش فراهم است/ تعامل خوبی با فدراسیون داریم

1398/05/12 | پیشکسوتان



رئیس هیات بوکس ارتش گفت: تعامل خوبی با فدراسیون داریم و میخواهیم بوکس را در ارتش گسترش دهیم.

متن خبر :

سرتیپ دوم دکتر محمد داود صارمی در گفت‌وگو با سایت رسمی فدراسیون بوکس، در خصوص فعالیت بوکس در ارتش اظهار داشت: من سالهاست به این رشته علاقه دارم و جزو ورزشکاران سابق بوکس به حساب می آیم. ما در نظر داریم بوکس را در ارتش به جایگاه واقعی خود برسانیم و در این راه به کمک برادر عزیزم حسین ثوری احتیاج داریم.

 

وی افزود: تعامل سازنده ثوری با استان ها و سازمان های تحت پوشش فدراسیون باعث شده این رشته در سراسر کشور فعال باشد و امیدوارم در ارتش هم عملکرد قابل قبولی از خود به جای بگذاریم.

 

رئیس بوکس ارتش ادامه داد: باید با برنامه‌ریزی صحیح کاری کنیم که پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در رقابت های ارتشهای جهان (سیزم) در رشته بوکس به اهتزاز در بیاوریم.

 

صارمی در ادامه گفت: رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش، هیات رئیسه و بسیاری از فرماندهان ما همیشه مشوق و حامی ورزش بودند. با این که بوکس در سال‌های اخیر مظلوم واقع شده اما مطمئن باشید در ارتش شرایط برای پیشرفت این رشته مهیا خواهد بود. تدابیری اندیشیده ایم که با همکاری رئیس فعال و کاربلد فدراسیون بوکس بتوانیم کار را به بهترین نحو ممکن پیش ببریم.

 

وی ضمن بیان این مطلب که هر زمان از فدراسیون درخواستی داشتیم با آغوش باز از ما حمایت کردند تصریح کرد: همکاری بین ما و فدراسیون به بهترین نحو ممکن انجام می شود و حسین ثوری، شهریار رحمانی و سیامک صالحی و بسیاری از اعضای محترم هیات رئیسه فدراسیون همیشه حامی ما بودند.

 

صارمی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات قهرمانی کشور جوانان بسیار عالی بود و مدیریت صحیح باعث شد هیچ حاشیه ای در رقابت‌های کرمانشاه به وجود نیاید. من این رقابت ها را از نزدیک دیدم و امیدوارم بوکس ایران همواره در مسیر موفقیت گام بردارد.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها