حسینی: هد‌ف‌گذاری ما المپیک لس‌آنجلس است/ همه باید کنار هم باشیم

1403/07/17 | روابط عمومی



رئیس فدراسیون بوکس در مراسم تجلیل از مدال‌آوران این رشته، گفت: همه باید متحد‌ و کنار‌ هم باشیم تا به اهدافمان برسیم.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس؛ سیدروح‌الله حسینی در جریان مراسم تجلیل از مدال‌آوران بوکس، اظهارداشت: از پیشکسوتان که سرمایه‌ اصلی همه ورزش‌ها هستند تشکر می‌کنم. در راس رشته بوکس حاج احمد ناطق نوری است اگر امروز فدراسیون و بوکسی وجود دارد، به خاطر زحمات ایشان است.


وی افزود: از سال گذشته تا امروز ۱۷ اعزام داشتیم و قرار بود این ماه نیز اعزام داشته باشیم که مسابقات روسیه لغو شد. جوانان به‌زودی راهی مسابقات جوانان جهان خواهند شد و امیدوارم اولین مدال جهانی جوانان را کسب کنیم. قول دادم به مدال‌آوران مسابقات جهانی جوانان شخصا یک خورو بدهم‌.

 

حسینی افزود: برای اولین بار دو داور از بوکس ایران در المپیک پاریس قضاوت کردند. فرزاد صادق‌پور و بابک بردبار واقعا قضاوت های مناسبی داشتند‌.

 

حسینی با تقدیر از حامیان مالی فدراسیون عنوان کرد: حسین رحمتی از برج ۸ سال گذشته به ما ملحق شد و تشکر می‌کنم که همه جوره کمک کردند و ما را در شرایط سخت تنها نگذاشتند. محمد هاشمی نیز سال گذشته و امسال در برگزاری اردو و اعزام‌ها به ما کمک کرد. مهندس قربانی نیز امسال سنگ تمام گذاشت و نشان داد مرد عمل است.

 

وی با بیان اینکه همدلی نیاز اصلی بوکس کشور است، گفت: تنها چیزی که باعث پیشرفت بوکس مانند رشته‌های سطح بالای ورزش کشور خواهد شود، همدلی و یک‌صدایی است و باید یکدیگر را کمک کنیم.

 

رئیس فدراسیون بوکس با تمجید از زحمات مربیان تیم ملی گفت: رضامهدی‌پور، علیرضا استکی، اسفندیار محمدی و اکبر احدی زحمات زیادی متحمل شدند تا به موفقیت‌های خوبی برسیم.


وی افزود: علی مظاهری، احسان روزبهانی و جاسم دلاوری قهرمانان گذشته ما نیز در این مدت زحمات زیادی کشیدند.


حسینی ادامه داد: هدف اصلی ما المپیک ۲۰۲۸  است که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، سهمیه زیادی کسب کنیم و حتما شانس مدال داشته باشیم.   


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها