ستارپور: اقدامات رئیس فدراسیون قابل تقدیر است؛ در گذشته توجهی به تیم‌های پایه نمی‌شد

1403/03/17 | تیم های ملی



رئیس انجمن بوکس نیمه حرفه‌ای و دارنده 2 مدال بازی‌های آسیایی، گفت: اقدامات رئیس فدراسیون در ماه‌های اخیر قابل تقدیر است و حتما به نتیجه ختم خواهد شد.

متن خبر :

محمدستارپور در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون بوکس، اظهار داشت: در دوره قبلی مدیریت فدراسیون، اعزام به تورنمنت‌ها خیلی اندک بود، اما در کمتر از یکسال اخیر، سیدروح‌الله حسینی بیش از 10 اعزام داشته که با این شرایط مالی، واقعا جای تقدیر دارد.

وی افزود: به این اعزام‌ها و اردوهای مشترک با سایر کشورها، باید جذب مربیان خوب کوبایی را هم اضافه کنیم. وقتی شرایط فعلی را با زمانیکه خودم در تیم ملی بوده و مدال آسیایی کسب کردم، مقایسه می‌کنم به خوبی می‌بینم که اکنون وضعیت خیلی بهتر است.

دارنده 2 مدال بازی‌های آسیایی، تصریح کرد: متاسفانه پشتوانه‌سازی خوبی در بوکس طی سال‌های گذشته انجام نشد چون توجهی به تیم‌های پایه وجود نداشت. اکنون ما از نونهالان تا امید، تیم ملی داریم که با حضور در اردوها به مسابقات اعزام می‌شوند. مطمئن باشید با ادامه این روند، می‌توانیم در سال‌های آتی شرایط را کاملا تغییر داده و حتی در المپیک هم حرف برای گفتن داشته باشیم.

ستارپور گفت: زمانیکه در تیم ملی بودم، در وزن خودم سه بوکسور هم سطح و عنوان‌دار آسیایی وجود داشت و کار برای فیکس شدن بسیار سخت بود، اما اکنون شرایط اینگونه نیست. در سال‌های گذشته پشتوانه‌سازی از سوی فدراسیون پیشین انجام نشده است. این خوب نیست که بوکسور یا هر ورزشکاری خودش را از قبل فیکس شده بداند.

وی گفت: باید واقعیت را پذیرفت. بوکس جهان و آسیا به سرعت در حال پیشرفت است و دیگر هیچ حریف آسانی وجود ندارد. برنامه‌های فدراسیون به خوبی پیش می‌رود و برگزاری مسابقات متعدد داخلی، برپایی اردوی تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف، اعزام‌های متعدد و نگاه ویژه به پشتوانه‌سازی از اقدامات قابل تحسین فدراسیون است که حتما به مرور زمان به نتیجه ختم می‌شود.

وی در پایان گفت: با ورود جوانان به بدنه تیم ملی، حمایت و اتحاد خانواده بوکس، به‌زودی در مسابقات مختلف شرایط متفاوتی را شاهد خواهیم بود.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها