احدی: ثمره توجه فدراسیون به تیم‌های پایه را در آینده می‌بینیم؛ باید متحد و همدل باشیم

1403/03/16 | تیم های ملی



سرمربی تیم ملی بوکس نوجوانان ایران، گفت: ثمره توجهی که رئیس فدراسیون و همکارانش به تیم‌های پایه دارند را در آینده نزدیک خواهیم داد.

متن خبر :

اکبر احدی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون بوکس، تصریح کرد: باید قبول کنیم بوکس ایران چند سال در رکود بود و از بوکس روز جهان و آسیا عقب افتاد. دلیل مساله فوق این است که کار پایه و زیر بنایی چندانی در فدراسیون انجام نشد.

 

وی افزود: یکسالی است که با ریاست سیدروح‌الله حسینی، توجه به تیم‌های پایه در دستور کار قرار گرفته و اقدامات زیر بنایی در حال انجام است. همانطور که مشخص است تیم‌های پایه ما در یکسال اخیر نتایج خوبی کسب کردند و به طور یقین در سال‌های آتی نیز، این نتایج خوب به تیم ملی بزرگسالان خواهد رسید.

 

سرمربی اسبق تیم ملی بزرگسالان، بیان کرد:‌اکنون تیم‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید؛ همگی دارای کادر فنی هستند و اردوهای آنها برگزار شده و در مسابقات مهم شرکت می کنند که حتما ثمره این توجه را خواهیم دید.

 

وی گفت: با آمدن مربی خوب و صاحب نام خارجی نیز، فدراسیون کارش را تکمیل کرده است. اعزام‌های متعدد تیم بزرگسالان نشان داد فدراسیون و شخص اول آن، هرچه در توان داشت را انجام داد.

 

وی خطاب به خانواده بزرگ بوکس ایران، گفت: از همه عزیزان می‌خواهم، صبر داشته باشند و با چند ماه و حتی یکسال نمی‌توان انتظار نتیجه داشت. باید حوصله کنیم، حمایت کنیم و با رفاقت به دنبال موفقیت بوکس باشیم. بحث زیربنایی به خوبی در فدراسیون پیگیری می‌شود و مطمئن باشید در آینده به انچه که بوکس ایران لایقش است، دست پیدا خواهیم کرد.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها