روشن: رئیس فدراسیون همه امکانات را فراهم کرد؛ بوکس روزهای خوبی در پیش دارد

1403/03/16 | تیم های ملی



رئیس کمیته مربیان فدراسیون بوکس، گفت: رئیس فدراسیون شرایط خوبی را برای تیم ملی فراهم کرد و مطمئن باشید بوکس ایران روزهای خوبی را در پیش خواهد داشت.

متن خبر :

شهیار روشن در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون بوکس، اظهار داشت: سیدروح‌الله حسینی در این مدت تمام توانش را به کار گرفت و شرایط خوبی را برای تیم ملی فراهم کرد.

 

مربی سه ستاره بوکس، گفت: تیم ملی هیچ تورنمنتی را از دست نداد و حسینی شرایط را برای اعزام به تورنمنت ها و همچنین برگزاری چند اردوی مشترک با تیم‌های خارجی فراهم کرد که در نوع خودش اقدام قابل تحسینی است. همچنین باید از دبیر فدراسیون و مدیر تیم‌های ملی نیز به دلیل تلاش‌هایشان قدردانی کنم.

 

روشن بیان کرد: بوکسورهای تمام توان خود را به کار گرفتند اما اتفاقات دست به دست هم داد تا سهمیه‌ای به دست نیاید. قطعا به‌زودی ثمره برنامه‌ریزی و تلاش‌های فدراسیون را خواهیم دید.

 

رئیس کمیته مربیان فدراسیون بوکس، گفت: هیچگاه ناامید نخواهیم شد و حضور مربیان داخلی شایسته در کنار مربیان کوبایی موجب خواهد شد تا آینده درخشانی داشته باشیم. برگزاری دوره‌های مربیگری تک ستاره در کشورمان بسیار ارزشمند است و باعث پیشرفت خواهد شد. کمیته مربیان در راستای سیاست‌های فدراسیون تلاش می‌کند تا مربیان واجد شرایط را به فدراسیون معرفی کرده تا در این دوره‌ها شرکت کنند.

 

وی تصریح کرد: بوکس ایران نیاز به زمان دارد و به طور حتم با تلاش‌هایی که در فدراسیون صورت می‌گیرد، ثمره این اقدامات را به‌زودی خواهیم دید. باید کنار هم باشیم و برای موفقیت ورزشی که سال‌ها در آن تلاش کرده‌ایم، متحد باشیم و به فدراسیون کمک کنیم.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها