مهدی‌پور: بوکس ایران در آینده نزدیک به اهدافش‌ می‌رسد؛ حسینی چیزی کم نگذاشت

1403/03/16 | تیم های ملی



سرمربی تیم ملی بوکس جوانان ایران، گفت: رئیس فدراسیون چیزی برای تیم ملی کم نگذاشت و مطمئن باشید بوکس ایران با اتحاد و همدلی، به اهدافش می‌رسد.

متن خبر :

رضا مهدی‌پور در گفت‌وگو‌ با روابط عمومی فدراسیون بوکس، اظهار داشت: بوکسورهای ما در مسابقات گزینشی المپیک، خوب جنگیدند و از نظر بدنی کم نیاوردند.

وی افزود: المپیک بزرگترین رویداد ورزشی جهان است که همیشه گرفتن سهمیه در بوکس سختی‌های‌ خاص خودش را داشته و مافیای داوری در آن تاثیر گذار بوده است.

مهدی‌پور ادامه داد: فونتانا مربی شناخته شده‌ای‌ است و باید قبول کنیم زمان کافی نداشت. باید از همین امروز کار را از سر بگیریم و برای بازی‌های آسیایی و المپیک بعدی تیمی جوان و سرحال بسازیم.

سرمربی تیم ملی بوکس جوانان، بیان کرد: در طول تاریخ تا این حد اعزام به تورنمنت‌های‌ بین‌المللی و اردوهای مشترک نداشتیم و رئیس فدراسیون آنچه بر عهده‌اش‌ بود را به خوبی انجام داد. حسینی خودش قهرمان بزرگی بوده و بهتر از همه، مشکلات را می‌داند.

وی گفت: همه ناراحت هستیم اما مسابقات تمام شد و اکنون تمام خانواده بوکس باید متحد باشیم . مطمئنا بوکس ایران در سال‌های‌ پیش‌رو به موفقیت خواهد رسید.

مهدی‌پور بیان کرد: از ارگان‌های متولی ورزش کشور می‌خواهم از بوکس حمایت کنند تا بتوانیم سالن مناسبی داشته باشیم و امکانات لازم را فراهم کنیم. رئیس فدراسیون و مدیر تیم‌های‌ ملی با تمام توان تلاش می‌کنند ‌و حتما با حمایت وزارت ورزش و کمیته المپیک، به اهدافمان‌ می‌رسیم.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها