مجمع عمومی سالیانه هیات بوکس استان تهران برگزار شد

1403/02/29 | روابط عمومی



مجمع عمومی سالیانه هیات بوکس استان تهران، با حضور مسئولان فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس؛ این مجمع امروز شنبه در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.

علی دانشمندفرد دبیر کل فدراسیون، ابراهیم موسوی نایب رئیس، علی جوادی مدیرکل ورزش استان، ایرجی معاون اداره کل، مجید عباس‌زاده رئیس هیات، محمد ستارپور رئیس پیشین هیات، حسین نهرودی چهره نام‌آشنای بوکس، اعضای مجمع و جمعی از پیشکسوتان در مجمع حضور داشتند.

در ابتدا، عباس‌زاده گزارشی از عملکرد یک ساله هیات ارائه کرد که کسب سه مدال آسیایی و بین‌المللی، معرفی حدود 50 ورزشکار به تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف و سکونشینی در تمام مسابقات کشوری در رده‌های سنی مختلف؛ از مهمترین موارد مطرح شده بود. همچنین وی گزارش مالی هیات را ارائه کرد که مورد تصویب قرار گرفت. رئیس هیات تهران سپس از حمایت‌های رئیس فدراسیون و مدیرکل ورزش استان تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه، ابراهیم موسوی ضمن تبریک کسب مدال طلای علی حبیبی‌نژاد در مسابقات قزاقستان به جامعه بوکس کشور، گفت: پیشرفت چشمگیر بوکس تهران در سال گذشته تحسین برانگیز است.

سپس دانشمندفرد، بیان کرد: هیات‌های استانی بازوان اصلی فدراسیون بوکس هستند، ولی هیات تهران به دلیل گستردگی و دربرگیری جمعیت بالا، چیزی فراتر از یک هیات است. تلاش و همکاری هیات تهران در برگزاری کلاس‌ها و مسابقات با فدراسیون، قابل تحسین است.

همچنین در ادامه جوادی از تلاش ستارپور در دوره قبلی هیات و مرتضی شیری در دوره سرپرستی تشکر کرد. وی، گفت: رئیس فدراسیون آقای دکتر حسینی، حمایت و پشتیبانی خوبی از دوره جدید هیات داشته است. برگزاری مسابقات، میزبانی‌ها، تجلیل‌ها و سایر برنامه‌ها به صورت منظم، موجب افزایش اعتماد اعضای مجمع به عباس زاده شده است.

وی افزود: هیات بوکس استان تهران روبه پیشرفت است. فرایند باشگاه‌سازی در بخش خصوصی و تلاش‌های هیات تهران، موجب افزایش صدر در صدی ورزشکاران سازمان یافته در سال 1402 نسبت به سال قبل از آن شده است. یکی از بهترین میزبانی‌ها در تمام رشته‌های المپیاد در سال گذشته مربوط به بوکس بود که از سوی هیات تهران برگزار شد. باید در پایان از مجمع هیات بوکس استان تهران و شخص مجید عباس‌زاده تشکر کنم.

ستارپور رئیس پیشین هیات و رئیس انجمن بوکس نیمه‌ حرفه‌ای ایران نیز ضمن قدردانی از مدیرکل ورزش استان، اتحاد کنونی هیات بوکس تهران را حاصل تلاش‌هاس دکتر جوادی دانست.

همچنین در پایان مجمع برای حضور ابراهیم عبادی به‌عنوان عضو جدید هیات رئیسه رای‌گیری شد که وی با کسب اکثریت آرا، به عضویت هیات رئیسه تهران درآمد.



آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها