حضور جمعی از ستارگان بوکس جهان در تورنمنت قزاقستان

1403/02/24 | تیم های ملی



سومین دوره جام «الوردا» به میزبانی آستانه قزاقستان در حالی آغاز شد که جمعی از ستارگان بوکس جهان در این تورنمنت حضور دارند.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس؛ سومین دوره این مسابقات از امروز دوشنبه آغاز شد. پیکارها در دو بخش زنان و مردان در حال برگزاری است. 68 بوکسور در بخش زنان و 110 ورزشکار مرد برای کسب مدال در آستانه به رقابت می‌پردازند.

 

ستارگان برتر قزاقستان مانند کارینا ایبراگیمووا، ساکن بیبوسینوف، مخمود سابیرخان، اصلان بیک شیمبرگنوف، آیبک اورالبای و کامشیبک کونکابایف همگی در جام الوردا حضور دارند. دلشاد ‌مورادوف، خاواسبک اسدالله اف، جهانگیر زوکاروف از ازبکستان، شمشر سعیدوف از تاجیکستان، تان گلا تین از چین و دانیال شه‌بخش از ایران، دیگر بوکسورهای عنوان‌دار و مطرح حاضر در بخش مردان این پیکارها هستند.

 

امروز دوشنبه در روز نخست این پیکارها، دانیال شه‌بخش در وزن ۵۷ کیلوگرم برابر سابیرخان دارنده دو مدال طلا و نقره جهان از قزاقستان با وجود ارائه مبارزه‌ای نزدیک، با رای داوران بازنده شد و به کارش پایان داد. سپس در ۷۱ کیلوگرم، کسری طهماسبی با دارخان دوسی‌بای از قزاقستان رقابت کرد که بوکسور میزبان به برتری دست یافت.

 

علی حبیبی‌نژاد، میثم قشلاقی، علی فتحی و روزبه صفری دیگر بوکسورهای حاضر ایران در جام «الوردا» آستانه هستند. فونتانا (سرمربی) و فونتس (مربی)، هدایت نفرات اعزامی را برعهده دارند.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها