استکی: هدفمان ساختن آینده بوکس ایران است؛ امیدوارم بهترین عملکرد فنی را داشته باشیم

1403/02/06 | تیم های ملی



سرمربی تیم ملی بوکس امید ایران، گفت: هدفمان ساختن آینده بوکس ایران است و امیدوارم بهترین عملکرد فنی و بدنی را در قزاقستان داشته باشیم.

متن خبر :

"علیرضا استکی" در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون بوکس در خصوص شرایط شاگردانش در تیم ملی بوکس امید در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا که از روز شنبه در قزاقستان آغاز می‌شود، اظهار داشت: ۶ اردو داشتیم که هر کدام، دو هفته‌ ادامه داشت. با ۱۶۴ بوکسور انتخابی‌ها را آغاز کردیم و ۴۰ نفر گزینش شدند. واقعا انتخاب بین آنان سخت بود و در نهایت ۹ نفر را برای اعزام انتخاب کردیم.

وی با بیان اینکه مسابقات امیدهای آسیا قدمت چندانی ندارد، بیان کرد: باید مسابقات شروع شود تا شرایط را بسنجیم، اما بوکسورهای ما آماده هستند و امیدوارم بهترین عملکرد فنی و بدنی را ارائه کنند.

استکی توضیح داد: ریسک پذیر هستم و وقتی کاری را قبول می‌کنم تا انتهای آن می‌روم. برای آینده بوکس ایران، تیم امید را تشکیل دادیم و مهمتر از مدال، پشتوانه‌سازی و سختن آینده تیم ملی بزرگسالان است.

وی گفت: در این مدت آرامش و انگیزه داشتیم و باید از سیدروح‌الله حسینی رئیس فدراسیون که تیم را تشکیل داد و ما را حمایت کرد، تشکر کنم. همچنین از حسین رحمتی مدیر تیم‌های ملی نیز تشکر می‌کنم.

استکی تصریح کرد: هدفم این است که به بوکس ایران کمک کنم. در این مدت همکارانم در کادر فنی به خصوص شهرام فاتح، محمد نوشمهر و میلاد روحانی از جان مایه گذاشتند که قدردان آنان هستم و ممنون احسان روزبهانی مشاور فنی تیم هستم که به ما کمک زیادی کرد. 


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها