تورنمنت بوکس بیشکک/ قشلاقی و فتحی در فینال؛ صفری گرفتار ناداوری شد

1403/02/02 | تیم های ملی



تورنمنت بوکس بیشکک با صعود ۲ نماینده کشورمان به فینال ادامه یافت.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس؛ تورنمنت بین‌المللی قرقیزستان از روز پنجشنبه در بیشکک‌ آغاز شده و تا فردا دوشنبه ادامه دارد. بوکسورهای کشورمان پس از توقف‌ چندین ساعته‌ در فرودگاه دوبی‌ به دلیل طوفان و سیل بی‌سابقه در کشور امارات، راهی بیشکک‌ شده و در این مسابقات حضور یافتند.

 

مبارزات مرحله نیمه‌نهایی عصر امروز یکشنبه برگزار شد و میثم قشلاقی و علی فتحی به فینال رسیدند و روزبه صفری در حالیکه راند نخست را پیروز شده بود، ناداوری‌ موجب گردید از صعود به فینال بازماند.

 

مبارزات فینال اوزان مختلف، فردا دوشنبه برگزار خواهد شد.

 

نتایج سه بوکسور‌ کشورمان بدین شرح است:

 

وزن ۸۰ کیلوگرم: میثم قشلاقی که پیش از این، کاراتبایف‌ ازبکستانی را برده بود برابر الیاس ماگمادوف‌ از روسیه پیروز شد و به فینال رسید. وی در دیدار نهایی با نماینده میزبان مصاف می‌دهد.

 

وزن ۹۲ کیلوگرم: علی فتحی که مقابل روشن سولیوف‌ ازبکستانی‌ پیروز شده بود، از سد توکتوسونلو‌ از قرقیزستان عبور کرد. وی در فینال با حریفی از روسیه جدال می‌کند.

 

وزن ۹۲+ کیلوگرم: روزبه صفری که پیش از این الیم‌ بیکو‌ از قرقیزستان را شکست داده بود، مقابل رمضان کارانکوف‌ از روسیه ایستاد و در حالیکه راند نخست را برنده شده بود، به دلیل پارگی اَبرو‌ و با تصمیم عجیب داوران بازنده اعلام شد تا با مدال برنز به کار خود پایان داد.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها