حضور رئیس فدراسیون بوکس در اردوی تیم‌های ملی امید و جوانان؛ حمایت از حضور حداکثری در آسیا

1403/01/17 | تیم های ملی



رئیس فدراسیون بوکس با حضور در اردوی تیم‌های ملی امید و جوانان از اعزام حداکثری نفرات این دو تیم به مسابقات قهرمانی آسیا حمایت کرد.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس؛ "سیدروح‌الله‌ حسینی" رئیس فدراسیون بوکس، عصر روز پنجشنبه با حضور در سالن شهید همت مجموعه ورزشی شهید شیرودی از اردوی تیم‌های ملی امید و جوانان بوکس بازدید کرد.

وی در گفت‌وگو‌ با "علیرضا استکی" سرمربی تیم امید، "رضا مهدی‌پور" سرمربی تیم جوانان و سایر اعضای کادر فنی، از شرایط ۲ تیم در آستانه اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا مطلع‌ شد.

حسینی در جمع بوکسورهای تیم‌های ملی امید و جوانان، گفت: در فدراسیون بوکس، تیم‌های ملی تمامی رده‌های‌ سنی‌ مختلف دارای اهمیت هستند، ضمن اینکه هدف ما سرمایه‌گذاری برای آینده است و بر همین اساس نگاه ویژه‌ای‌ به شما‌ آینده‌سازان‌ داریم.

وی افزود: همواره تلاش کرده‌ایم‌ تا اردوی آماده‌سازی‌ تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف برگزار شود و بوکسورهای ما در مسابقات قاره‌ای و جهانی حضور یابند که خوشبختانه این مهم تاکنون انجام شده است.

گفتنی است، رقابت‌های بوکس قهرمانی امید و جوانان آسیا، اوایل اردیبهشت ماه به میزبانی قزاقستان برگزار می‌شود که با حمایت و تلاش‌های "سیدروح‌الله‌ حسینی" رئیس فدراسیون بوکس و "حسین رحمتی" مدیر تیم‌های ملی، این دو تیم با حضور حداکثری راهی قزاقستان خواهند شد.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها