تورنمنت بلغارستان؛ برنز حبیبی‌نژاد و مقصودی با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد

1402/11/20 | تیم های ملی



دو بوکسور تیم ملی ایران با صعود به مرحله نیمه‌نهایی تورنمنت بین‌المللی بلغارستان، مدال برنز خود را قطعی کردند.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس؛ مسابقات بین‌المللی بلغارستان که از تورنمنت‌های سطح یک جهان است از روز یکشنبه آغاز شده و تیم ایران با هفت بوکسور در این رویداد حضور یافته است. در بخش مردان، ۱۷۸ بوکسور حضور دارند.


بوکسورهای کشورهای، ایران، الجزایر، ارمنستان، اتریش، بلغارستان، چین، فرانسه، گرجستان، یونان، گواتمالا، هند، ایرلند، قزاقستان، کوزوو، قرقیزستان، لیتوانی، مولداوی، مغولستان، مراکش، نیجریه، لهستان، رومانی، صربستان، اسلواکی، تاجیکستان، تایلند، ترکیه، اوکراین و ازبکستان در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

 

عصر امروز جمعه، پنج بوکسور ایران در مرحله یک‌چهارم بالای رینگ رفتند که حبیبی‌نژاد و مقصودی با برتری مقابل حریفان، ضمن صعود به نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کردند. ریگی، شه‌بخش و قشلاقی نیز نتیجه را به رقبای خود واگذار کردند.

 

نتایج نمایندگان ایران بدین شرح است:

وزن ۵۱ کیلوگرم، مصطفی ریگی که اسلامازیان از ارمنستان را شکست داده برابر  جلیل‌اوف ازبکستانی شکست خورد.

 

وزن ۵۷ کیلوگرم، دانیال شه‌بخش پس از استراحت در دور نخست با مظفروف‌ ازبکستانی جدال کرد و با شکست برابر این حریف از دور مسابقات کنار رفت.

 

وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، علی حبیبی‌نژاد که ابتدا وانشا قهرمان جوانان جهان از هند را مغلوب کرد، با آلکساندر پاراچیف از مولداوی روبه‌رو‌ ‌شد و این مبارزه حساس را به سود خود پایان داد تا ضمن صعود به نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کند. حبیبی‌نژاد در نیمه‌نهایی با روسنوف رادسولائف از بلغارستان مصاف خواهد داد.

 

در وزن ۷۱ کیلوگرم، مسلم مقصودی که برنده رقابت با شوکوروف از تاجیکستان شده است با کیوین رامی از بلغارستان رقابت کرد و در پایان مبارزه‌ای نزدیک و حساس، صاحب برتری شد و به نیمه نهایی رسید تا مدالش قطعی شود. وی در نیمه‌نهایی با محمد مخلوف از الجزایر پیکار خواهد کرد. البته مقصودی در مبارزه امروز از ناحیه سر و پیشانی دچار آسیب‌دیدگی شد و حضورش در دیدار نیمه‌نهایی، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

 

در وزن ۸۰ کیلوگرم، میثم قشلاقی که آناستاسیوس از لیتوانی را از پیش‌رو‌ برداشته با نیکولوف از بلغارستان دیدار ‌کرد و در حالی‌که برتری محسوسی نسبت به حریف داشت با رای داوران، نتیجه را به بوکسور میزبان واگذار کرد و به کار خود پایان داد.

 

گفتنی است، مبارزات مرحله نیمه‌‌نهایی عصر فردا برگزار خواهد شد.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها