گزارش کنفدراسیون بوکس آسیا از حضور فونتانا در ایران

1402/11/04 | تیم های ملی



سایت رسمی کنفدراسیون بوکس آسیا در گزارشی به حضور فونتانا در ایران پرداخته است.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس؛ کنفدراسیون بوکس آسیا در مطلبی به حضور "خوان‌ باتیستا‌ فونتانیلس" در ایران پرداخته است.

در این گزارش آمده است: فدراسیون بوکس ایران یک مربی جدید کوبایی را برای مدیریت توسعه تیم ملی نخبه خود به عنوان نفر اول کادرفنی استخدام کرد. خوان فونتانیلس (فوناتنا) در  بوکس آسیا شناخته شده است. او پیش از این در تایلند کار می‌کرد و با وجود شغلش در مکزیک، با دعوت فدراسیون بوکس ایران به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور موافقت کرد. این مربی کوبایی در فرودگاه بینالمللی تهران مورد استقبال روح‌الله حسینی رئیس فدراسیون بوکس و احمد میرزایی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون و جمعی از خانواده این رشته درایران قرار گرفت. او سرمربی جدید تیم ملی ایران خواهد بود.

در ادامه مطلب نوشته شده: این مربی نخستین بار در اوایل دهه 1990 وارد تایلند شد و  سه بوکسور تایلندی را در مسیر قهرمانی در المپیک‌های مختلف قرار داد. فونتانا در سال 2018 برای بازگرداندن بوکس تایلند به دوران موفق به این کشور بازگشت تا آنها به چند سهمیه المپیک 2020 برسند. او تایلند را در دوره کووید-19 در آوریل 2020 ترک کرد و در سال‌های قبل در مکزیک تدریس می‌کرد.

در پایان گزارش کنفدراسیون بوکس آسیا آمده است: ایران در نظر دارد بهترین بوکسورهای خود را به مسابقات گزینشی المپیک در ایتالیا اعزام کند و سپس تیمش را به رقابت‌های گزینشی بعدی در تایلند خواهد فرستاد.

لینک گزارش سایت کنفدراسیون بوکس آسیا:

http://www.asbcnews.org/mr-juan-fontanills-is-the-new-head-coach-of-the-iranian-national-team/


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها