عاشری: اتحاد یکی از عوامل موفقیت است؛ مربی خارجی نیاز بود

1402/10/10 | تیم های ملی



مربی‌ تیم ملی بوکس بزرگسالان با بیان اینکه اتحاد یکی از عوامل اصلی موفقیت است، گفت: همه خانواده بزرگ بوکس باید متحد و در کنار هم باشند تا این رشته به اهدافش برسد.

متن خبر :

محمد عاشری‌ در گفت‌وگو‌ با روابط عمومی فدراسیون بوکس در خصوص شرایط تیم ملی بوکس ایران و حضور مربی کوبایی، اظهار داشت: فدراسیون تصمیم خوبی مبنی بر جذب مربی کوبایی برای تیم ملی اتخاذ کرد. فونتس مربی خوبی است و می‌دانیم که فرصت کمی تا مسابقات انتخابی المپیک در ایتالیا داریم اما مربی خارجی نیاز به زمان دارد.

وی گفت: در اردویی که برگزار شد، شرایط بوکسورها را آنالیز کردیم و مربی کوبایی نیز به دقت بچه‌ها را زیر نظر داشت و آشنایی کافی را از نقاط ضعف و قوت آنان پیدا کرد. همه تلاش کادر فنی این است تا بوکسورها را به سطحی‌ برسانیم تا در مسابقات، عملکرد خوبی داشته باشند.

عاشری در خصوص کار سخت رسیدن به سهمیه المپیک، بیان کرد: کار در ایتالیا و تایلند سخت است اما ناامید نیستیم و‌ سخت تلاش می‌کنیم، چراکه‌ حضور در المپیک، نیاز بوکس ایران است.

قهرمان اسبق کشورمان، گفت: در این مسیر نیاز به کمک همه اهالی بوکس داریم. خانواده بزرگ‌ و فهیم‌ بوکس ایران باید متحد باشند تا این رشته را به جایگاه واقعی‌اش‌ برسانند. موفقیت بوکس به سود همه اهالی‌ این رشته است.

عاشری در مورد حضور مربیان خارجی در بوکس ایران، گفت: مربی خارجی حاشیه ندارد و راحت‌تر‌ کارش را دنبال می‌کند و حضورش قطعا مفید خواهد بود.

وی در مورد پیکارهای قهرمانی کشور  که از عصر امروز یکشنبه در ارومیه برگزار می‌شود، گفت: به همراه فونتس و دیگر همکاران در کادرفنی، به دقت این رویداد را زیر نظر داریم چون مهمترین مسیر رسیدن به تیم ملی است.

مربی تیم ملی بزرگسالان، افزود: فونتس معتقد است که اردوها باید متوالی باشد و اردوهای خارجی و تورنمنت‌هایی‌ که مسوولان شرایط حضورمان در آنها را فراهم کرده‌اند، نیز کمک زیادی به روند آماده‌‌سازی تیم خواهد‌ داشت.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها