تمجید مدیرکل ورزش استان خراسان‌رضوی از تلاش‌های هیئت استان

1402/08/30 | هئیت های استانی



مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان‌رضوی از تلاش‌ها و عملکرد هئیت بوکس این استان تمجید و ابراز رضایت کرد.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس از هیئت بوکس استان خراسان رضوی؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان آقای تاج‌فیروز به همراه معاونت ورزش آقای قوچان‌نژاد میهمان هیئت بوکس استان خراسان رضوی بودند و از آخرین وضعیت فعالیت هیئت استان جویا شدند.

در این جلسه که با حضور تنی چند از پیشکسوتان ارزنده استان همچون آقایان ارمگان و تیمورپناه همراه بود نایب رئیس هیات استان آقای نظری، عضو هیئت رئیسه استان آقای دکتر باقرپور و اعضاء برخی کمیته های استانی همچون داوران و امور باشگاه‌ها و امور شهرستان‌ها به ترتیب آقایان ایمانی و‌ حیدری ، غفوریان و‌مرادنژاد همچنین اقای محمدی رئیس شورای راهبردی هیئت نیز حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه اخوان به ارائه گزارش اجمالی هیئت بوکس استان خراسان رضوی طی نیم سال اول سال ۱۴۰۲ پرداخت وی سرمایه گذاری روی رده سنی پایه را یکی از مهمترین برنامه های هیات استان دانست و نتیجه کسب شده در این رده سنی را چشمگیر خواند.

پیشکسوتان بوکس استان نیز عملکرد هیئت استان را روبه جلو و قابل دفاع توصیف نمودند و اتحاد و همدلی را رمز موفقیت هر هیئتی قلمداد نمودند.

در انتهای جلسه مدیر کل ورزش و جوانان استان اخوان را فردی پرتلاش و موفق معرفی کرد و عملکرد هیات بوکس را با عنایت به افول چند سال گذشته ورزش استان مثبت تلقی نمود.

همچنین حضور نمایندگان بوکس استان را در تیم‌ملی نقطه موثری در پویایی بوکس دانست و حضور افراد متخصص فعلی در هیئت استان را یکی‌از عوامل مهم پیشرفت هیات دانست وی برنامه محور بودن هیئتهای ورزشی را اصلی انکارناپذیر دانست و وظیفه اداره کل را حمایت از هیئت های برنامه محور توصیف نمود.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها