حسینی: نه مغرور می‌شویم، نه ناامید و سخت تلاش می‌کنیم/ در چند ماه آینده خبرهای خوبی برای خانواده بوکس داریم

1402/08/12 | تیم های ملی



رئیس فدراسیون بوکس با بیان اینکه در چند ماه آینده خبرهای خوبی برای خانواده این رشته داریم، گفت: از رسیدن به موفقیتی مغرور نمی‌شویم، چراکه می‌دانیم باید سخت تلاش و کار کنیم.

متن خبر :

سیدروح‌الله‌ حسینی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون بوکس در خصوص مسابقات آسیایی نوجوانان و جوانان، اظهار داشت: تمامی بوکسورها و مربیان تیم‌های نوجوانان و جوانان زحمت کشیدند. در این بین عملکرد نوجوانان مناسب بود و مدال‌های رنگارنگی به دست آمد که موجب شادی شد. جوانان نیز تلاش کردند اما در برخی مواقع دقت لازم را نداشتند و به نتیجه لازم نرسیدند که حتما عملکرد تیم‌ بررسی و کارشناسی خواهد شد.

وی گفت: قطعا با بررسی شرایط؛ برای مسابقات آینده، اردوهای بیشتری خواهیم داشت و‌ وضعیت بهتری را برای این تیم‌ها فراهم می‌کنیم.

حسینی بیان کرد: وقتی نهالی کاشته می‌شود، نیاز به زمان دارد تا ثمره دهد. ما نیز برای اجرایی شدن دقیق‌ و رسیدن به اهدافمان، دو تا سه سال زمان می‌خواهیم. موفقیت نیاز به برنامه‌ریزی‌ مناسب، سرمایه‌گذاری، همدلی و کار تیمی دارد.

وی گفت: در چند ماه آینده، خبرهای بسیار خوبی برای خانواده بوکس کشور در زمینه‌های مختلف خواهیم داشت.

رئیس فدراسیون بوکس، عنوان کرد: اکنون شرایط فدراسیون با پرداخت بدهی‌ها، روتین‌ شده و در تیم‌های ملی نیز تمام تلاش‌مان‌ را خواهیم کرد تا به هدف برسیم. ورزش بُرد‌ و باخت دارد و مغرور‌ و ناامید‌ نخواهیم شد.

وی گفت: در این چند ماه، ۷۰ نفر را به مسابقات برون‌مرزی‌ اعزام کردیم که هزینه زیادی دربرداشت. قطعا اسپانسرهای‌ جدیدی وارد فدراسیون خواهیم کرد تا شرایط روز به روز بهتر شود.

وی در مورد مربی خارجی هم، گفت: یکی از برنامه‌های‌ ما استفاده از تجارب مربیان خارجی است که اقدامات صورت گرفته و با رسیدن به نتیجه نهایی، اطلاع رسانی می‌کنیم.

حسینی گفت: لیگ بزرگسالان نیز در زمان مقرر‌ آغاز می‌شود و در نظر داریم سال‌های آینده لیگ جوانان و نوجوانان را هم برگزار کنیم.

وی با قدردانی از عملکرد تیم نوجوانان، گفت: از همان روز اول گفتیم که نیروی انسانی کمی در بزرگسالان داریم و هدف‌گذاری ما تیم‌های پایه است که با اجرای برنامه‌ها‌ و گذر زمان به آنچه می‌خواهیم می‌رسیم.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها