پیام تبریک رئیس فدراسیون بوکس به‌مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

1402/06/31 | فرهنگی



رئیس فدراسیون بوکس در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس؛ در پیام سید روح‌الله‌حسینی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
۳۱ شهریور آغاز هفته دفاع مقدس و سالروز یکی از برجسته‌ترین حماسه‌های ملت ایران در حفاظت از ارزش های سرزمین مقدس ایران اسلامی و یادآور رشادت‌ها و جانبازی‌های هشت ساله ایثارگران در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

هفته دفاع مقدس مظهر حماسه، وحدت ، ایثار و از خودگذشتگی ملت بزرگ ایران اسلامی و تداعی کننده دلاوری و سلحشوری مردان و زنانی است که برای دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی کرده و استقلال و آزادگی را برای نسل های آینده این سرزمین به ارمغان آوردند.

امروز تاریخ به خوبی گواهی می‌دهد که رشادت‌ها، فداکاری ها و از خودگذشتگی های آزادمردان و شیرزنان پیرو مکتب عاشورا با پیروی و الگوپذیری از نهضت سرخ عاشورا بر تمام زیاده خواهی ها و یاوه گویی‌های ابر قدرت‌ها خط بطلان کشیده است.

دفاع مقدس بهترین فرصت برای تبلور حاکمیت ارزشهای متعالی دینی و انقلابی در مسیر حرکت ملت فراهم آورد و هم اینک نهادینه شدن آن در عرصه‌های مختلف، سرمایه ملی گرانقدری را در اختیار جامعه قرار داده تا به مدد آن روند رو به جلوی خود را برای دستیابی به موقعیتهای جهانی بیش از پیش سرعت بخشد.

روایت هشت سال دفاع مقدس، حکایت از دوران طلایی و پر افتخار ملتی دارد که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود نمود و امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد.

اینجانب هفته دفاع مقدس را به خانواده معظم و معزز شهدا به ویژه شهدای جنگ تحمیلی، جانبازان، ایثارگران و آحاد مردم شهیدپرور کشور عزیزمان ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و کامیابی دلسوزان این آب و خاک را در عرصه‌های مختلف ملی و بین المللی از خداوند قادر متعال خواستارم.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها