تورنمنت بین‌المللی گروزنی؛ آتش‌بازی‌ طوفان و صعود به نیمه‌نهایی

1402/06/16 | تیم های ملی



طوفان شریفی با ارائه مبارزه تماشایی مقابل بوکسور اهل روسیه به برتری‌ دست یافت تا ضمن صعود به مرحله نیمه‌نهایی تورنمنت گروزنی، مدال برنز خود را قطعی کند.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس؛ رقابت‌های بین‌المللی گروزنی از روز سه‌شنبه با حضور ۱۴۰ بوکسور از کشورهای صاحب سبکی چون روسیه، ازبکستان، قزاقستان، بلاروس، ارمنستان، قرقیزستان و ... آغاز شده و پنج روز ادامه خواهد داشت.

اشکان رضایی، مسلم مقصودی، شاهین موسوی، سالار رادمرد، سیدعلی سیدصدری و طوفان شریفی؛ بوکسورهای اعزامی کشورمان به این مسابقات هستند. حسین‌ نهرودی و فروتن گل‌آرا نیز این نفرات را هدایت می‌کنند.

امروز پنجشنبه مبارزات مرحله یک‌چهارم‌نهایی برگزار شد و طوفان شریفی در وزن ۹۲ کیلوگرم مقابل "دوکیوف" از روسیه ایستاد و با ضربات سنگین خود، حریفش را گرفتار کرد.
برتری طوفان به حدی بود که مربی روسیه در ابتدای رساند سوم، حوله‌ خود را به وسط رینگ پرتاب کرد تا مبارزه قطع شده و شریفی برنده شود. او با صعود به نیمه‌نهایی، برنز خود را قطعی کرد.

همچنین، اشکان رضایی در ۶۳.۵ کیلو برابر هامستانوف از کشور میزبان قرار گرفت و درحالیکه‌ در هر سه راند از حریف برتر بود با تصمیم عجیب داوران بازنده اعلام‌ شد. این تصمیم‌ داوران، واکنش و اعتراض حاضرین در سالن را به همراه داشت.

سپس، مسلم مقصودی در وزن ۷۱ کیلوگرم که پیش از این حریفی از ارمنستان را شکست داده بود برابر "آرسن ماشانیف" روس‌ قرار گرفت و در راند سوم دچار شکافتگی ابرو‌ شد تا بازی متوقف شده و داوران رای به برتری بوکسور اهل روسیه بدهند.

سپس، سالار رادمرد در ۷۵ کیلوگرم برابر "اسماعیل‌ موکولگوف" از روسیه و سیدعلی سیدصدری در ۸۶ کیلوگرم برابر "حسن بکلایف" از روسیه با رای داوران بازنده شدند.

پیش از این، شاهین موسوی در ۸۰ کیلوگرم پس از  استراحت در دور نخست برابر "آکیم‌بایف" از قزاقستان ایستاد و در هر سه راند برتری کاملی بر حریف داشت و برنده شد تا ضمن صعود به نیمه‌نهایی، برنز خود را قطعی کند.

با این اوصاف، شاهین موسوی و طوفان شریفی که مدال برنزشان‌ قطعی شده در مرحله نیمه‌نهایی روی رینگ می‌روند.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها