مربی تیم ملی ترکیه: اردوی مشترک با ایران به سود هر دو کشور است/ هدف مشترکی داریم

1402/05/30 | تیم های ملی



مربی تیم ملی بوکس ترکیه با بیان اینکه اردوی مشترک با ایران به سود هر دو کشور است، گفت: هدف مشترکی داریم و می خواهیم به خواسته هایمان برای حضور در المپیک پاریس دست یابیم.

متن خبر :

تیم ملی بوکس ترکیه بامداد امروز دوشنبه جهت برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی ایران، وارد تهران شد. تیم ترکیه که نایب قهرمانی اروپا را یدک می کشد، 12 روز با تیم کشورمان تمرین خواهد داشت. این تمرینات از عصر امروز آغاز می شود.

بر این اساس، "محمدعلی کولو" مربی تیم ملی ترکیه در گفت وگو با روابط عمومی فدراسیون بوکس در خصوص حضور تیمش در ایران، اظهار داشت: مذاکراتی بین فدراسیون های دو کشور انجام شد و وقتی مسئولان فدراسیون ترکیه با ما در خصوص تمرین مشترک با ایران صحبت کردند، خیلی زود این پیشنهاد را پذیرفتیم.

وی افزود: ایران، کشور همسایه و دوست ما است و ما از این اردوی مشترک استقبال کردیم. از تاریخ بوکس ایران آشنایی داریم و بارها در مسابقات مختلف با آنها دیدار کرده ایم و شناخت خوبی از مربیان و بوکسورهای شما داشته و داریم.

کولو گفت: برگزاری این اردو به سود هر دوتیم خواهد بود و سعی می کنیم تا بهترین بهره را ببریم. ما دوست داریم که روابط بین بوکس دو کشور، همیشه وجود داشته باشد تا بتوانیم از تجربیات و داشته های یکدیگر، بهره ببریم.

وی با بیان اینکه تیم ملی ترکیه با نفرات شناخته شده و اصلی خود راهی تهران شده است، تصریح کرد: ما و ایران، هدف مشخصی داریم و تلاش می کنیم تا به سهمیه های لازم برای حضور در المپیک پاریس دست یابیم. بوکس برای کشور ما از رشته های مهم و دارای اهمیت است و همیشه تلاش می کنیم تا در رویدادهای مهم به موفقیت برسیم.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها