نهتانی: اردوی اردن مفید است/ نگاه ویژه فدراسیون جای تشکر دارد

1402/05/22 | تیم های ملی



مربی تیم ملی بوکس ایران با بیان اینکه اردوی خوبی در اردن داریم، گفت: نگاه ویژه مسئولان فدراسیون به تیم ملی و برگزاری اردوهای مشترک با سایر کشورها، جای تشکر دارد.

متن خبر :

محمود نهتانی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون بوکس در خصوص حضور تیم ملی کشورمان در شهر "امان" و برگزاری اردو با تیم ملی اردن، اظهار داشت: سوم مردادماه راهی اردن شدیم و اردو تا 26 ماه جاری ادامه خواهد داشت. تیم ملی اردن با نفرات اصلی خود در این کمپ مشترک حضور یافته است.

وی افزود: بوکس اردن پیشرفت قابل ملاحاظه‌ای داشته و در جهانی اخیر که در ازبکستان برگزار شد برای نخستین مرتبه به مدال جهانی دست یافت. این تیم در المپیک توکیو نیز پنج سهمیه داشت و از مربیان کوبایی در کادر فنی خود بهره می‌برد.

نهتانی بیان کرد: بعد از این اردو، تیم ملی ترکیه که نایب قهرمان اروپاست روز 29 مرداد وارد ایران خواهد شد و دو هفته با این تیم تمرینات مشترک داریم. سپس تیم راهی بوسنی خواهد شد تا در تورنمنت این کشور شرکت کنیم.

مربی تیم ملی بوکس ایران، توضیح داد: هدف اصلی بازی‌های آسیایی هانگژو است. بازی‌های آسیایی حکم کسب سهمیه المپیک پاریس را دارد و قطعا تیم‌ها با تمام قدرت راهی هانگژو می‌شوند. تنها نفرات اول و دوم اوزان مختلف سهمیه می‌گیرند و کار بسیار سخت است.

وی اظهار کرد: در مسابقات جهانی ازبکستان از 13 مدال طلا، 9 طلا به بوکسورهای قاره آسیا رسید که این نشان دهنده قدرت بوکس قاره کهن است. در واقع اگر بتوانیم در آسیا مدال بگیریم، همچون این است که در جهانی به مدال رسیده‌ایم.

نهتانی با قدردانی از سرمایه‌گذاری و برنامه‌های فدراسیون بوکس، گفت: این توجه به تیم‌های ملی جای تشکر دارد. قطعا حضور در اردوهای مشترک و تورنمنت‌ها، به پیشرفت و آمادگی تیم ما کمک می‌کند.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها