نهرودی: اردوی مفیدی در اردن داریم/ کار در هانگژو بسیار سخت است

1402/05/10 | تیم های ملی



سرمربی تیم ملی بوکس ایران گفت: اردوی مفیدی با تیم ملی اردن داریم و می‌خواهیم بهترین بهره را از برنامه‌های آماده‌سازی پیش‌رو ببریم تا مهیای حضور در رویداد سخت بازی‌های آسیایی شویم.

متن خبر :

«حسین نهرودی» در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون بوکس در خصوص حضور در اردوی مشترک تمرینی با تیم ملی اردن در شهر "امان"، اظهار داشت: چند روزی است که در کشور اردن هستیم و تمرینات را با قهرمانان این کشور برگزار می کنیم. تمامی نفرات اصلی این تیم در اردو هستند و حدود 20 بوکسور دیگر نیز آنان را همراهی می کنند.

وی افزود: تمرینات راضی کننده‌ای داریم و امکانات عالی و سالن بسیار خوبی در کمپ بوکس اردن وجود دارد.

سرمربی تیم ملی ایران، ادامه داد: هر روز صبح تمرینات آمادگی جسمانی و بدنسازی داریم و عصر نیز تمرینات بوکس را دنبال می‌کنیم. در مجموع حضور در این اردو برای ما مفید است و تاثیر مثبتی دارد.

وی بیان کرد: اواخر مردادماه نیز تیم ترکیه که از بهترین تیم‌های اروپاست به تهران می‌آید و اردوی 10 روزه ای در تهران داریم. بلافاصله پس از آن راهی بوسنی می‌شویم تا در تورنمنت این کشور حضور یابیم تا آماده اعزام به بازی‌های آسیایی شویم.

نهرودی بیان کرد: کار در بازی‌های آسیایی سخت است و وقتی کسب سهمیه المپیک نیز از هانگژو می‌گذرد، دشواری کار چند برابر می‌شود. می‌خواهیم از برنامه‌هایی که فدراسیون مقدمات آن را فراهم کرده، بهترین بهره را ببریم تا آمادگی خوبی راهی رویداد سخت و دشوار بازی‌های آسیایی شویم.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها