سوم مردادماه، آغاز تمرینات 5 بوکسور برای حضور در تورنمنت بین‌المللی بوسنی و هرزگوین / روزهای پرترافیک بوکس در آستانه بازی‌های آسیایی

1402/05/01 | روابط عمومی



تمرینات 5 بوکسور ملی‌پوش کشورمان برای حضور در تورنمنت بین‌المللی بوسنی و هرزگوین از روز سه‌شنبه – سوم مردادماه در سالن حاج احمد ناطق نوری آغاز می‌شود و به مدت 21 روز ادامه خواهد داشت.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، تورنمنت بین‌المللی بوسنی و هرزگوین طی روزهای 13 تا 19 شهریورماه در "سارایوو" پایتخت این کشور برگزار می‌شود.


با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر است تعدادی از بوکسورهای کشورمان در این تورنمنت بین‌المللی حضور پیدا کنند؛ برهمین اساس تمرینات 5 بوکسور ملی‌پوش کشورمان برای حضور در این رویداد از روز سه‌شنبه – سوم مردادماه در سالن حاج احمد ناطق نوری آغاز می‌شود و به مدت 21 روز ادامه خواهد داشت.


اسامی نفرات دعوت شده به این اردو به شرح زیر است:

سالار رادمرد، اشکان رضایی، مهدی سرباز، سیدعلی سیدصدری و پوریا عبدالمالکی

 

هدایت این نفرات برعهده محمود نهتانی و فروتن گل آرا است.

 

لازم به ذکر است؛ دیگر ملی‌پوشان بوکس کشورمان نیز صبح روز سه‌شنبه – سوم مردادماه به منظور برپایی اردوی مشترک با تیم ملی اردن با ترکیب 6 نفره راهی "امان" می‌شوند و 27 مردادماه نیز به ایران باز می‌گردند.

 

مرحله جدید فعالیت‌های فدراسیون بوکس تحت ریاست سیدروح اله حسینی در حالی بعد از انتخابات از هفته گذشته آغاز شده که حضور در مسابقات برون مرزی متعددی در تمامی رده‌های سنی در تقویم تیم‌های ملی بوکس کشورمان گنجانده شده است.


روزهای پرترافیک و شلوغ پیش روی این رشته المپیکی باعث شده رییس جدید و خوش فکر فدراسیون که پیش از این نیز به مدت 8 ماه سرپرستی امور را برعهده داشت؛ برنامه‌های ویژه‌ای را برای حضور در این رویدادها تدارک ببیند‌.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها