حسینی: اردوی مشترک با بوکسورهای عراقی مفید بود اما به دنبال تورنمنت خارجی هستیم

1402/03/29 | روابط عمومی



سرپرست فدراسیون بوکس گفت: اردوی تیم ملی ایران و عراق مفید بود اما برنامه ما پیش از اعزام به بازی های آسیایی حضور در یک دیدار تدارکاتی و اردوی مشترک برون مرزی است.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، سیدروح الله حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که تیم ملی بوکس عراق برای حضور در اردوی مشترک به ایران سفر کرده، شرایط تمرینات را چگونه ارزیابی میکنید، گفت: تقریبا نزدیک به یک هفته است که تیم ملی بوکس عراق با ترکیب کامل به تهران سفر کرده است، تقریبا روزهای پایانی اردوی مشترک را سپری میکنند و حضور آنها در این اردوی مشترک طبق توافق نامه ای است که سال گذشته بین کمیته ملی المپیک ایران و عراق بسته شده است. در برخی از اوزان عراقی ها نفرات خوبی را دارند و با ملی پوشان ما تمرینات خوبی را نیز انجام داده اند.

 

وی در ادامه افزود: ما بازی های آسیایی هانگژو را در پیش داریم،برای برگزاری اردوی مشترک با کشورهای بلاروس، گرجستان، اردن، آذربایجان، ترکیه و چند کشور دیگر رایزنی کرده ایم. به هرحال بچه های ما برای حضور در بازیهای آسیایی باید در دیدارهای تدارکاتی وارد رینگ شوند،به همین دلیل در تلاش هستیم تا با دعوت بوکسورهای خارجی به ایران فضای خوبی برای ملی پوشان در نظر بگیریم. ضمن اینکه بدنبال حضور در یک تورنمت خارجی سطح بالا هستیم که قطعا با حمایت مسولان ورزش این اعزام انجام خواهد شد.

 

حسینی در پاسخ به این سوال که برای اردوی مشترک برون مرزی نیز برنامه دارید یا خیر گفت: نظر ما این است با تیم های ملی اردن و هندوستان اردوی مشترک برگزار کنیم، به هر حال این دو کشور بوکسورهای خوبی را دارند و حتی هندوستان در المپیک مدال کسب کرده است، برگزاری اردوی مشترک با آنها میتواند به بوکس ایران کمک کند.به هرحال شرایط بوکس ما اینگونه است که میبینیم، تمام تلاشمان را میکنیم تا از پایه دوباره بوکس را بسازیم.

 

سرپرست فدراسیون بوکس در پاسخ به این سوال که مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور برگزار شد، شرایط فنی نفرات حاضر در این رقابت ها چطور بود، گفت: مسابقات فوق العاده خوبی را در رده های پایه شاهد بودیم، در برخی از اوزان مثل ۴۶ کیلوگرم، ۵۷ کیلوگرم، ۶۳ کیلوگرم و سنگین وزن در هر دو رده ما نمایندگان خوبی را شاهد بودیم، مخصوصا در رده جوانان بوکسورهای بسیار باهوش و سرعتی به تیم ملی معرفی شدند.تمام مبارزات را تماشا کردم، واقعا برخی از اوزان فوق العاده عالی بودن و نظر ما را جلب کردند، این اتفاقات ما را به آینده امیدوار و خوش بین میکند.

در انتخابی جوانان ما بوکسورهای سنگین وزن بسیار خوبی داشتیم،اگر روی آنها سرمایه گذاری کنیم بدون شک میتوانیم موفق شویم، باید مرابیان به شدن مراقب چنین بوکسورهای باشند چون آینده دار هستند.

 

وی در ادامه افزود: برخی از جوانان ما بخاطر شرایط سنی آخرین سالی است که در رده جوانان حضور دارند و نباید اجازه دهیم این نفرات به حال خود رها شوند، به همین دلیل تیم ملی امید را تشکیل داده ایم تا پس از پایان حضور این نفرات در رده سنی جوانان آنها بلافاصله وارد تیم ملی امید شوند. اگر مربیان مراقب این نفرات باشند آنها بعد از حضور در تیم ملی امید به رده بزرگسالان تزریق می شوند و آینده بوکس ایران تامین می شود.

 

سرپرست فدراسیون بوکس در پاسخ به این سوال که گویا زمان برگزاری انتخابات فدراسیون بوکس اعلام شده است، آیا تایید صلاحیت ها اعلام شده یا خیر گفت: طبق اعلام وزارت ورزش و جوانان ۲۷ تیرماه انتخابات ریاست فدراسیون بوکس برگزار خواهد شد. اسفندماه سال قبل ثبت نام از کاندیدها انجام شد، مراحل قانونی طی شد و زمان انتخابات نیز اعلام شد اما هنوز تایید صلاحیت ها اعلام نشده است.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها