نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس | عباس‌زاده مشکینی: چشم‌انداز رشته بوکس بسیار روشن و امیدبخش است

1402/03/03 | روابط عمومی



محمود عباس‌زاده مشکینی نماینده مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس روز گذشته (سه‌شنبه – دوم خردادماه) در فدراسیون بوکس حضور پیدا کرد و ضمن بازدید از فدراسیون با سیدروح‌اله حسینی در خصوص این رشته المپیکی به گفت‌وگو پرداخت.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، محمود عباس‌زاده مشکینی نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس روز گذشته (سه‌شنبه – دوم خردادماه) در فدراسیون بوکس حضور پیدا کرد و ضمن بازدید از فدراسیون با سیدروح‌اله حسینی در خصوص این رشته المپیکی به گفت‌وگو پرداخت.


در این نشست سیدروح‌اله حسینی سرپرست فدراسیون بوکس حکم عضویت عباس‌زاده مشکینی در هیئت رییسه فدراسیون را به وی اهدا کرد.


محمود عباس‌زاده مشکینی نماینده مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در این دیدار گفت: با توجه به تاریخ، فرهنگ، مولفه‌های اعتقادی، ویژگی‌های روانشناختی و اجتماعی مردم ایران، رشته‌های رزمی از جایگاه ویژه‌ای در کشورمان برخوردار است و مردم به آنها علاقه خاصی دارند.


وی افزود: رشته بوکس در میان دیگر رشته‌های رزمی جایگاه خاصی دارد و به نوعی مادر رشته‌های رزمی، بوکس است. خوشبختانه در این رشته ظرفیت‌های بالقوه و استعدادهای بسیاری در سراسر کشور وجود دارد و هم اکنون نیز شاهد هستیم که آقای حسینی از قهرمانان خوش نام این رشته ورزشی سرپرستی فدراسیون را برعهده دارند.


نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: از زمانی که ایشان سرپرست فدراسیون شده‌اند اتفاقات خوبی افتاده و روند کار در این رشته رو به پیشرفت است؛ به ویژه که در سال‌های اخیر منابع مالی ورزش کشور محدودتر و دست وزارت ورزش برای کمک به فدراسیون‌ها بسته شده است اما شاهد هستیم که این دوستان با جلب مشارکت‌های مردمی و بخش خصوصی در تلاش هستند تا در این رشته تحول ایجاد کنند و چشم‌انداز رشته بوکس بسیار روشن و امیدبخش است.


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان گفت: با توجه جایگاه خدمت‎گذاری به مردم در مجلس شورای اسلامی و علاقه‌ای که به ورزش به ویژه ورزشکاران این حوزه دارم، درخواست دوستان را پذیرفتم تا به عنوان خدمت‌گذار در هیئت رییسه این فدراسیون فعالیت داشته باشم. انشاءالله تلاش می‌کنیم تا کمکی که از دست ما در راستای اعتلای این رشته برمی‌آید، انجام بدهیم و امیدوارم خداوند متعال به همه ما توفیق خدمت به جوانان کشورمان را بدهد.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها