موسوی: حق شه‌بخش را به وضوح خوردند

1402/02/19 | روابط عمومی



مدیرفنی تیم‌های ملی بوکس گفت: شه‌بخش خیلی قدرتمندانه مبارزه کرد و از حریفش برتر بود اما حقش را به وضوح خوردند. این مساله در مبارزه علی حبیبی‌نژاد نیز وجود داشت و در واقع ۲ نماینده ایران‌ را داوران به ناحق بازنده اعلام کردند.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، ابراهیم موسوی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایرنا در واکنش به ناداوری مشهود در مبارزه دانیال شه‌بخش‌ با بوکسور بلغارستانی در مسابقات جهانی تاشکند، اظهار داشت: واقعا اتفاق ناراحت کننده‌ای بود و تمامی جامعه بوکس کشور را اندوهگین کرد.


وی افزود: تا وقتی در آسیا و جهان کرسی تاثیرگذار نداشته باشیم این اتفاقات‌ رخ خواهد داد. متاسفانه در فدراسیون قبلی هیچ‌ اقدامی نکردند و فقط فکر خودشان بودند.


موسوی تصریح کرد: ببینید ما در مسابقات جهانی حتی یک داور نداریم، چون قبلا هیچ اقدام موثری انجام نشده بود. تنها چند ماه است به فدراسیون آمدیم و اکنون روح‌الله‌ حسینی به‌ عنوان سرپرست فعالیت می‌کند و تا زمانی که مجمع برگزار نشده و تکلیف مشخص نشود، نمی‌توان اقدامی در عرصه بین‌المللی انجام داد.


مدیر تیم‌های ملی بوکس افزود: وقتی می‌بینیم کشورهای بسیار ضعیف در بوکس جهان مثل افغانستان در مسابقات جهانی، داور دارند اما ما از این مهم محروم هستیم واقعا ناراحت می‌شویم‌. نیاز به زمان است تا با رایزنی در آسیا و جهان دارای کرسی موثر شویم.


وی گفت: شه‌بخش خیلی قدرتمندانه مبارزه کرد و از حریفش برتر بود اما حقش را به وضوح خوردند. این مساله در مبارزه علی حبیبی‌نژاد نیز وجود داشت و در واقع ۲ نماینده ایران‌ را داوران به ناحق بازنده اعلام کردند. چرا اوزان دیگر را نمی‌گویم؟ واقعا شه‌بخش‌ و حبیبی‌نژاد قربانی شدند. امیدوارم برای سیدشاهین موسوی در این مسابقات اتفاقی رخ ندهد و ناداوری، دیگر گریبان او را نگیرد تا شاهین بتواند به حقش برسد.


موسوی ادامه‌ داد: در نظر داشتیم چهار بوکسور را به جهانی تاشکند اعزام کنیم اما در نهایت هفت نفر راهی شدند. این مسابقات یک تدارکاتی قوی است تا در بازی‌های آسیایی (انتخابی المپیک پاریس) به موفقیت برسیم.


وی گفت: به طور قطع با برگزاری مجمع و مشخص شدن شرایط فدراسیون، اقدامات لازم برای رسیدن به‌ کرسی‌های بین‌المللی، ارتقا جایگاه نمایندگان داوری و مربیان ایران انجام خواهد شد. باعث افتخار خواهد بود که داوران و مربیان ما در آسیا و جهان دارای جایگاه شوند، چرا که این مهم به نفع خانواده بوکس ایران خواهد بود.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها