بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2023 - ازبکستان | موسوی اولین گام را محکم برداشت / فردا، شه‌بخش و امیری به مصاف رقبا می‌روند

1402/02/17 | تیم های ملی



در ادامه مسابقات قهرمانی بوکس جهان و در هفتمین روز این رقابت‌ها، سیدشاهین موسوی بوکسور وزن 75 کیلوگرم کشورمان در اولین گام به مصاف نماینده ترکیه رفت که این دیدار با برتری قاطعانه موسوی به پایان رسید.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2023 با حضور 539 بوکسور از 107 کشور در 13 وزن از روز دوشنبه - 11 اردیبهشت‌ماه به میزبانی "تاشکند" ازبکستان آغاز و به مدت 14 روز ادامه خواهد داشت.



امروز (یکشنبه – 17 اردیبهشت‌ماه) و در هفتمین روز این رقابت‌ها، سیدشاهین موسوی بوکسور وزن 75 کیلوگرم کشورمان در اولین گام با "سلطان عثمانلی" از ترکیه مبارزه کرد که با نتیجه قاطعانه 5 بر صفر به برتری رسید.


موسوی روز سه‌شنبه - 19 اردیبهشت‌ماه باید با بوکسور استرالیا مبارزه کند.


فردا (دوشنبه – 18 اردیبهشت‌ماه) و در هشتمین روز این مسابقات، مبارزات اوزان 48، 54، 60، 86 و 92 کیلوگرم انجام خواهد شد که دانیال شه‌بخش در وزن 60 کیلوگرم با "سیمِئونوف روسنوف" از بلغارستان مبارزه می‌کند و پوریا امیری در وزن 92 کیلوگرم به مصاف "نارک ماناسیان" از ارمنستان می‌رود.


هدایت این نفرات برعهده همایون امیری و محمود نهتانی به عنوان مربی است.


فدراسیون جهانی بوکس (IBA) برای این رقابت‌های جوایز دلاری را نیز در نظر گرفته است که به نفر اول 200 هزار دلار، به نفر دوم 100 هزار دلار و به نفرات سوم 50 هزار دلار تعلق می‌گیرد.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها