بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2023 - ازبکستان | حبیبی‌نژاد نتیجه را به نماینده آذربایجان واگذار کرد / فردا، مصاف موسوی با نماینده ترکیه

1402/02/16 | روابط عمومی



در ادامه رقابت‌های قهرمانی بوکس جهان و در ششمین روز این دوره از مسابقات، علی حبیبی‌نژاد بوکسور وزن 67 کیلوگرم کشورمان در تقابل با نماینده آذربایجان نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2023 با حضور 539 بوکسور از 107 کشور در 13 وزن از روز دوشنبه - 11 اردیبهشت‌ماه به میزبانی "تاشکند" ازبکستان آغاز و به مدت 14 روز ادامه خواهد داشت.


امروز (شنبه – 16 اردیبهشت‌ماه) و در ششمین روز این رقابت‌ها، علی حبیبی‌نژاد بوکسور وزن 67 کیلوگرم کشورمان در اولین گام با "نبی ایسگانداروف" از آذربایجان مبارزه کرد که نتیجه را 4 بر یک واگذار و از گردونه مسابقات خارج شد.


فردا (یکشنبه – 17 اردیبهشت‌ماه) و در هفتمین روز این مسابقات، مبارزات اوزان 51، 57، 75 و 92+ کیلوگرم پیگیری می‌شود که سیدشاهین موسوی در وزن 75 کیلوگرم نماینده بوکس کشورمان است؛ موسوی پس از یک‌دور استراحت، در نخستین مبارزه خود در میدان جهانی به مصاف نماینده ترکیه می‌رود.


هدایت این نفرات برعهده همایون امیری و محمود نهتانی به عنوان مربی است.


فدراسیون جهانی بوکس (IBA) برای این رقابت‌های جوایز دلاری را نیز در نظر گرفته است که به نفر اول 200 هزار دلار، به نفر دوم 100 هزار دلار و به نفرات سوم 50 هزار دلار تعلق می‌گیرد.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها