بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2023 - ازبکستان | اولین پیروزی امیری در میدان جهانی دشت شد/ فردا، حبیبی‌نژاد به روی رینگ می‌رود

1402/02/15 | روابط عمومی



پوریا امیری نماینده وزن 92 کیلوگرم بوکس کشورمان با شکست نماینده قرقیزستان موفق شد اولین پیروزی خود در میدان جهانی را مقتدرانه کسب کند.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2023 با حضور 539 بوکسور از 107 کشور در 13 وزن از روز دوشنبه - 11 اردیبهشت‌ماه به میزبانی "تاشکند" ازبکستان آغاز و به مدت 14 روز ادامه خواهد داشت.


امروز (جمعه – 15 اردیبهشت‌ماه) و در پنجمین روز این رقابت‌ها، پوریا امیری بوکسور وزن 92 کیلوگرم کشورمان در اولین دیدار خود با بوکسوری از قرقیزستان مبارزه کرد که این دیدار با برتری 5 بر صفر پوریا به پایان رسید.


امیری روز دوشنبه – 18 اردیبهشت‌ماه باید به مصاف بوکسور ارمنستان برود.


فردا (شنبه – 16 اردیبهشت‌ماه) و در ششمین روز این رقابت‌ها، مبارزات اوزان 63.5، 67 و 71 کیلوگرم پیگیری خواهد شد که علی حبیبی‌نژاد در وزن 67 کیلوگرم نماینده کشورمان است. حبیبی‌نژاد در اولین دیدار رو در روی نماینده آذربایجان قرار می‌گیرد.


هدایت این نفرات برعهده همایون امیری و محمود نهتانی به عنوان مربی است.


فدراسیون جهانی بوکس (IBA) برای این رقابت‌های جوایز دلاری را نیز در نظر گرفته است که به نفر اول 200 هزار دلار، به نفر دوم 100 هزار دلار و به نفرات سوم 50 هزار دلار تعلق می‌گیرد.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها