حبیبی‌نژاد: امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای کشورم باشم/ همه بوکسورها برای کسب مدال می‌جنگند

1402/02/10 | روابط عمومی



بوکسور وزن 67 کیلوگرم کشورمان گفت: مسابقات جهانی تجربه خیلی بزرگی است و امیدوارم حالا که توانستم نظر کادرفنی را برای حضور جلب کنم نماینده شایسته‌ای برای کشورم باشم.

متن خبر :

علی حبیبی‌نژاد نماینده وزن 67 کیلوگرم کشورمان در بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2023- ازبکستان در خصوص میزان آمادگی و شرایط خود در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون بوکس گفت: 4 مرحله اردوی تمرینی 21 روزه را پشت سر گذاشتیم که تمرینات بدنسازی (صبح) و فنی (بعد از ظهر) هر روز در دستور کارمان قرار داشت؛ از ابتدای اردو تاکنون با توجه به اینکه زیر نظر اساتید بزرگ تمرینات را پیگیری می‌کردیم، تغییرات قابل توجهی داشتم و تلاش کردم تا از نظر روحی و روانی نیز به آمادگی لازم برسم؛ انشاءالله با انگیزه‌ای که دارم بتوانم بهترین نتیجه را کسب کنم.


وی در ادامه خاطرنشان کرد: برای اولین بار است که در میدانی بزرگ همچون قهرمانی جهان حضور پیدا می‌کنم و می‌دانم که بسیاری از بوکسورها آرزو دارند در این رقابت‌ها شرکت کنند؛ مسابقات جهانی تجربه خیلی بزرگی است و امیدوارم حالا که توانستم نظر کادرفنی را برای حضور جلب کنم نماینده شایسته‌ای برای کشورم باشم.


بوکسور وزن 67 کیلوگرم افزود: جوایز نقدی ویژه‌ای از سوی فدراسیون جهانی و همینطور فدراسیون بوکس ایران برای مدال آوران این دوره از مسابقات در نظر گرفته شده که در نوع خود کم سابقه است؛ همین موضوع قطعا فشار روانی را خیلی بیشتر کرده و همه ورزشکاران برای کسب مدال می‌جنگند. همچنین این جوایز انگیزه بوکسورها را بالا برده اما برای من کسب مدال و ایستادن بر سکوی جهانی در اولویت قرار دارد و بعد از آن به جایزه فکر می‌کنم.


حبیبی‌نژاد تصریح کرد: کشورهای ازبکستان، روسیه، کوبا و آمریکا از مهم‌ترین حریفان من محسوب می‌شود؛ حریفان خود را آنالیز کرده‌ام و انشاءالله بتوانم اطلاعاتی که کسب کرده‎ام را در مسابقات جهانی اجرا کنم.


وی در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی می‌کند چه نتیجه‌ای بگیرد، گقت: پیش‌بینی در خصوص نتیجه کار سختی است و نمی‌توان نظر قاطعی داد؛ اولین حضور در مسابقه جهانی را تجربه می‌کنم اما با توجه به تمرینات خوبی که پشت سر گذاشته‌ام این موضوع نباید خللی به عملکرد من وارد کند و تلاش می‌کنم تا دل مردم کشورم شاد نمایم.


نماینده وزن 67 کیلوگرم کشورمان در پایان گفت: انشاءالله بتوانم در این مسابقات عملکرد خوبی داشته باشم تا رضایت کادرفنی را جلب کرده و بتوانم نماینده ایران برای حضور در قابت‌های آتی باشم. از تمام کسانی که در این مدت به من انگیزه دادند تشکر می‌کنم و انشاءالله بتوانم در مسابقات جهانی پاسخ زحماتشان را به نحو شایسته بدهم.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها