شه‌بخش: برای کسب مدال خوش‌رنگ‌تر قدم به روی رینگ جهانی می‌گذارم/ باید خود را برای یک مبارزه سخت و پیروزی دلنشین آماده کنیم

1402/02/10 | روابط عمومی



بوکسور وزن 60 کیلوگرم کشورمان گفت: به این امید در مسابقات جهانی حضور پیدا می‌کنم که بتوانم مدال خوش‌رنگ‌تری نسبت به دوره قبل کسب کنم و به ایران بازگردم.

متن خبر :

دانیال شه‌بخش تاریخ‌ساز بوکس ایران که در دوره قبل مسابقات جهانی موفق به کسب مدال برنز تاریخی شد و پس از 86 سال توانست طلسم بی مدالی بوکس کشورمان در رقابت‌های قهرمانی جهان را بشکند حالا برای دومین حضور و تاریخ‌سازی خود در این میدان آماده می‌شود.


وی در خصوص شرایط تمرینی و میزان آمادگی خود برای حضور در این رویداد در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون بوکس گفت: تمرینات منظم و فشرده‌ای را زیر نظر کادرفنی کاربلد پشت سر گذاشته‌ایم؛ خدا را شکر پیشرفت خوبی داشتم و به این امید در مسابقات جهانی حضور پیدا می‌کنم که بتوانم مدال خوش‌رنگ‌تری نسبت به دوره قبل کسب کنم و به ایران بازگردم.


وی افزود: زمانی که با برنامه برای حضور در یک تورنمنت آماده می‌شویم قطعا از نظر روحی و روانی نیز به سطح آمادگی بالایی می‌رسیم؛ انشاءالله بتوانیم در این رویداد هم پر قدرت حاضر شویم و بهترین نتیجه را بدست آوریم.


تاریخ‌ساز بوکس کشورمان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اولین مدال جهان بوکس را کسب کرده‌ام قطعا فشار بیشتری روی من وجود دارد و سطح توقعات متفاوت است، همین موضوع استرس من را بیشتر می‌کند اما در این مدت در تمرینات از جان مایه گذاشته‌ام و امیدوارم بتوانم مدال خوش‌رنگ‌تری نسبت به دوره قبل کسب کنم.


شه‌بخش با اشاره به جوایز نقدی ویژه از سوی فدراسیون جهانی گفت: بدون شک این جوایز خیلی تاثیرگذار است و حضور قهرمانان بزرگ در میدان جهانی را به همراه دارد. با توجه به تعداد ورزشکاران حاضر در این رقابت‌ها قطعا کار راحتی پیش رو نداریم، مسابقات قهرمانی جهان جای کسب تجربه نیست و باید تمام توانایی خود را در رینگ مبارزه نشان بدهیم.


بوکسور وزن 60 کیلوگرم کشورمان در ادامه گفت: قهرمانان بزرگی در دنیا حضور دارند که برای حضور در این رقابت‌ها ثبت نام کرده‌اند؛ یکی از مدعیان در وزن من نماینده فرانسه است که نایب قهرمانی المپیک را در کارنامه دارد، کوبا و قزاقستان بوکسورهای خوبی دارند اگر بخواهم بگویم دقیقا کدام کشورها، خیلی زیاد می‌شوند اما بدون شک مبارزه راحتی در مسابقات جهانی نخواهیم داشت، همگی در شرایط سخت قرار داریم و باید خود را برای یک مبارزه سخت و پیروزی دلنشین آماده کنیم.


دارنده مدال برنز جهان گفت: با توجه به اینکه تجربه حضور در مسابقات جهانی را دارم خیلی تلاش می‌کنم تا به هم‌تیمی‌هایم کمک کنم و تجربیات خود را در اختیار آنها قرار بدهم. مهم‌ترین نکته‌ای که به آنها گفتم این است که تنها به کسب مدال فکر کنید و رویای ایستادن بر سکوی جهانی را در سر داشته باشید تا بتوانید موفق شوید.


وی در خصوص پیش‌بینی خود از نتیجه‌ای که کسب می‌شود، اظهار داشت: چند ماه تمرین و روزهای سخت را پشت سر گذاشتیم اما نتیجه را نمی‌توان پیش بینی کرد چراکه به فاکتورهای متعدد بستگی دارد. باید بازی به بازی جلو برویم تا ببینیم چه نتیجه‌ای حاصل می‌شود اما امیدوارم بتوانیم نتیجه قابل قبولی را کسب کنیم.


شه‌بخش در ادامه افزود: زمانی که مدال برنز جهان را کسب کردم گفتم هدف بوکس ایران باید کسب مدال المپیک باشد چراکه فدراسیون بوکس ایران در هر دوره‌ای همه مدال‌ها را گرفته و حالا جای مدال المپیک در میان افتخارات این رشته خالی است و دور از دسترس هم نیست. هدف من تصاحب مدال المپیک است و همه تلاشم را می‌کنم تا با برنامه‌ریزی به این مهم دست پیدا کنم.


تاریخ‌ساز بوکس کشورمان در پایان گفت: از تمامی مردم ایران می‌خواهم دعای خیرشان را بدرقه راهمان کنند تا بتوانیم در این میدان بزرگ افتخارآفرینی کنیم و دل مردم ایران را شاد کنیم.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها