عبدالمالکی: تلاش می‌کنم پاسخ اعتماد کادرفنی را بدهم/ حضور در بازی‌های آسیایی هدف بعدی من است

1402/02/10 | روابط عمومی



بوکسور وزن 57 کیلوگرم گفت: به تازگی از رده‌سنی جوانان وارد بزرگسالان شده‌ام و اولین حضور در مسابقات قهرمانی جهان و میدان بین‌المللی را تجربه می‌کنم اما تمام تلاش خود را به کار می‌گیرم تا پاسخ اعتماد کادرفنی را به نحو احسن بدهم.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، پوریا عبدالمالکی بوکسور وزن 57 کیلوگرم کشورمان که قرار است اولین تجربه حضور خود در میادین بین‌المللی را در مسابقات قهرمانی جهان تجربه کند در خصوص میزان آمادگی خود گفت: سه ماه است که به صورت مداوم و منظم در اردوهای آماده سازی به سر می‌بریم و روزانه دو نوبت تمرینات فنی و بدنسازی را پشت سر گذاشته‌ایم؛ خدا را شکر آمادگی خوبی برای حضور در رقابت‌های جهانی کسب کرده‌ایم و انشاءالله بتوانیم در این میدان بزرگ موفق باشیم.


وی افزود: با توجه به تمریناتی که کادرفنی در نظر گرفته‌اند از اول اردو تا الان پیشرفت قابل توجهی در دو بخش تکنیکی و بدنسازی داشتم؛ از نظر روانی هم انگیزه بسیار بالایی برای شرکت در این رقابت‌ها دارم و به این باور رسیده‌ام که چیزی از رقبا کم ندارم و می‌توانم موفق باشم.


عبدالمالکی در ادامه تصریح کرد: به تازگی از رده‌سنی جوانان وارد بزرگسالان شده‌ام و اولین حضور در مسابقات قهرمانی جهان و میدان بین‌المللی را تجربه می‌کنم اما تمام تلاش خود را به کار می‌گیرم تا پاسخ اعتماد کادرفنی را به نحو احسن بدهم.


بوکسور وزن 57 کیلوگرم کشورمان اظهار داشت: جوایز نقدی ویژه‌ای را فدراسیون جهانی در نظر گرفته و همین موضوع باعث می‌شود تا تمام کشور‌ها با بهترین نفرات خود در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند؛ قطعا کار راحتی نداریم اما سعی می‌کنیم تا توانایی‌های خود را در رینگ جهانی به رخ حریفان بکشیم.


وی در ادامه با اشاره به مهم‌ترین حریفان خود گفت: ازبکستان، قزاقستان، آمریکا و روسیه از رقبای مهم ما هستند، هرچند که هیچ حریفی را نمی‌توان دست کم گرفت و باید پرقدرت جنگید. فیلم مبارزات برخی از حریفان را دیده‌ام و آنها را آنالیز کرده‌ام؛ انشالله بتوانم مبارزه خوبی مقابلشان ارائه دهم.


عبدالمالکی در پایان گفت: نمی‌توان پیش بینی کرد که چه نتیجه‌ای کسب می‌شود اما با توجه به تمریناتی که پشت سر گذاشته‌ام و آمادگی که دارم امیدوارم بتوانم مزد زحماتم را بگیرم و از این رقابت‌ها سربلند خارج شوم تا نظر کادرفنی را برای حضور در بازی‌های آسیایی که حکم انتخابی المپیک 2024 را دارد، جلب کنم. از کادرفنی که در این مدت زحمت کشیده‌اند تشکر می‌کنم و انشاءالله بتوانم به بهترین شکل پاسخگوی این زحمات باشم.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها