موسوی: برای مدال طلای جهان می‌جنگم/ هیچ حریفی را نمی‌توان دست کم گرفت

1402/02/10 | روابط عمومی



کاپیتان تیم ملی بوکس گفت: اولین دوره مسابقات جهانی در یک قدمی کسب مدال، نتیجه را به حریف قدرتمندی که نایب قهرمان مسابقات شد، واگذار کردم. دومین دوره هم رقیب خوبی مقابلم قرار گرفت و نتوانستم نتیجه بگیرم اما همه این موارد انگیزه شده تا تمام توان خود را بگذارم، بجنگم و مدال طلای این دوره از مسابقات را بگیرم و تغییر و تحول ویژه‌ای را در بوکس ایران رقم بزنم.

متن خبر :

شاهین موسوی بوکسور وزن 75 کیلوگرم و کاپیتان تیم‌ملی بوکس در خصوص شرایط و میزان آمادگی خود پیش از مسابقات قهرمانی جهان 2023 – ازبکستان در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون بوکس گفت: نزدیک به سه ماه در اردوی تیم ملی بودیم و در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تمرینات بدنسازی و فنی را پشت سر ‌گذاشتیم؛ خدا را شکر شرایط تمرینی خوب بود و پله پله جلو رفتیم تا آمادگی لازم برای حضور در مسابقات جهانی را کسب کنیم.


وی افزود: بهتر بود پیش از مسابقات قهرمانی جهان یک تورنمنت تدارکاتی یا اردوی مشترک را در برنامه داشته باشیم که علی‌رغم پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مسئولین فدراسیون با توجه به فرصت محدودی که وجود داشت این اتفاق نیفتاد اما خدا را شکر بچه‌ها انگیزه بسیار بالایی دارند و امیدوارم همین انگیزه باعث شود در این دوره چند مدال برای کشور عزیزمان کسب کنیم ک رشته بوکس بیش از پیش در ایران شناخته شود و حمایت‌های بیشتری از این رشته المپیکی صورت بگیرد.


کاپیتان تیم ملی بوکس در ادامه گفت: از نظر روانی هم برای حضور در این میدان بزرگ آماده هستیم؛ انشاءالله که مبارزه اول من و بچه‌ها خیلی سنگین نباشد تا بتوانیم خود را با شرایط مسابقه هماهنگ کنیم و بعد از آن پله پله جلو برویم و مزد زحمات چندماهه خود را بگیریم.


بوکسور وزن 75 کیلوگرم کشورمان با اشاره به جوایز نقدی در نظر گرفته شده تصریح کرد: این جایزه نه تنها برای ما مهم است بلکه برای تمامی ورزشکارانی که از کشورهای دیگر حضور پیدا می‌کنند نیز حائز اهمیت است و هدف و انگیزه را دو چندان می‌کند تا علاوه بر کسب مدال بخواهند به آن جایزه برسند و همین سطح مسابقات را بالاتر برده است.


وی با بیان اینکه همه حریفان قدرتمند هستند خاطر نشان کرد: هیچ حریفی را نمی‌توان دست کم گرفت و تمامی رقبا خوب هستند؛ همه با انگیزه، امید و هدف حضور پیدا می‌کنند. ازبکستان، قزاقستان، هند، فیلیپین، اوکراین، انگلیس، آمریکا، برزیل و کوبا شاید از مهم‌ترین حریفان ما باشد اما باز هم حریفان مطرح وجود دارند؛ کسب مدال در بوکس سخت است چراکه تمام کشورها حرفی برای گفتن دارند و از قدرت‌های دنیا محسوب می‌شوند.


موسوی اظهار داشت: دنیای بوکس به قدری وسیع است که هرچقدر تجربه کسب کنیم باز هم کم است اما خدا را شکر میدان‌های بزرگی را تجربه کرده‌ام؛ امیدوارم همین تجربیات کمک حال من باشد و بتوانم نتیجه خوبی کسب کنم. تا جایی‌که در توان من باشد سعی می‌کنم تجربیات خودم را در اختیار  دیگر هم‌تیمی‌هایم قرار بدهم و به آنها کمک کنم تا انشاءالله تیم نتیجه بگیرد.


کاپیتان تیم ملی بوکس افزود: سومین دوره است که در مسابقات جهانی حضور پیدا می‌کنم؛ متاسفانه اولین دوره مسابقات جهانی در یک قدمی کسب مدال، نتیجه را به حریف قدرتمندی که نایب قهرمان مسابقات شد، واگذار کردم. دومین دوره هم رقیب خوبی مقابلم قرار گرفت و نتوانستم نتیجه بگیرم اما همه این موارد انگیزه شده تا تمام توان خود را بگذارم، بجنگم و مدال طلای این دوره از مسابقات را بگیرم و تغییر و تحول ویژه‌ای را در بوکس ایران رقم بزنم. این مدال می‌تواند مسیر زندگی شخصی من را هم تغییر دهد و بدون شک تمام تلاش خود را برای موفقیت انجام می‌دهم.


وی در پایان گفت: هدف بعدی من کسب سهمیه المپیک و حضور در بزرگ‌ترین آوردگاه ورزشی دنیا است؛ انشاءالله که بتوانیم از مسابقات جهانی نتیجه خوبی بگیریم، دست پر برگردیم و برای کشورمان افتخارآفرینی کنیم.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها