موسوی: به جوانان بها داده‌ایم/ کسب مدال جهانی دور از دسترس نیست

1402/02/10 | روابط عمومی



مدیرفنی تیم‌های ملی بوکس گفت: برای شرکت در مسابقات جهانی 2023 - ازبکستان تا حدودی جوانگرایی کرده‌ایم و به جوانان بها داده‌ایم اما مطمئن هستم این نفرات پتانسیل بالایی دارند و از نظر روانی هم در شرایط خوبی به سر می‌برند.

متن خبر :

سیدابراهیم موسوی مدیرفنی تیم‌های ملی بوکس در خصوص شرایط تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی 2023 در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون بوکس گفت: بوکسورها چهار مرحله اردوی 21 روزه را پشت سرگذاشتند و خوشبختانه الان در آمادگی خوبی به سر می‌برند و امیدوارم بتوانند در رینگ مسابقات جهانی مزد زحمات خود را بگیرند.


وی افزود: دکتر حسینی با وجود اینکه در حال حاضر سرپرستی فدراسیون را برعهده دارند اما تلاش کردند تا بچه‌ها بدون دغدغه تمرنیات را پیگیری کنند. شرایط خوابگاه، تغذیه و حقوق ملی‌پوشان را مساعد کردند و خدا را شکر کار خوب پیش رفت.


مدیرفنی تیم‌های ملی بوکس خاطرنشان کرد: 7 بوکسور به این رقابت‌ها اعزام شدند که سه نفر از آنها نهایتا 20 ساله هستند؛ تاکنون میدان بین‌المللی را تجربه نکردند و برای اولین بار است در رویدادی بزرگ همچون مسابقات جهانی حضور پیدا می‌کنند. برای شرکت در این رقابت‌ها تا حدودی جوانگرایی کرده‌ایم و به جوانان بها داده‌ایم اما مطمئن هستم این نفرات پتانسیل بالایی دارند و از نظر روانی هم در شرایط خوبی به سر می‌برند. بوکسورهای با تجربه ما هم از نظر روانی شرایط خوبی دارند؛ قطعا تجربیات خود را در اختیار این نفرات قرار خواهند داد و انشاالله نتایج خوبی بگیرند.


موسوی در ادامه گفت: فکر می‌کنم بوکس تنها رشته المپیکی است که فدراسیون جهانی آن بر روی ورزشکاران به این شکل سرمایه گذاری می‌کند و جوایز ویژه‌ای را برای مدال آوران مسابقات جهانی در نظر گرفته است. آقای حسینی سرپرست فدراسیون هم قول داده‌اند با هزینه شخصی به مدال آوران طلا، نقره و برنز به ترتیب 250، 150 و 100 میلیون تومان اهدا کنند که تاثیر به سزایی در افزایش روحیه ورزشکاران داشته است.


وی تصریح کرد: دوره قبل برای اولین بار و پس از 86 سال اولین مدال جهان برای ایران کسب شد؛ این دوره هم دور از دسترس نیست و من به شخصه با توجه با اینکه خودم هم دوران قهرمانی را گذرانده‌ام، در وجود این نفرات کسب مدال را می‌بینم؛ امیدوارم در این مسابقات حق بچه‌ها تضییع نشود و بتوانند نتیجه زحمات خود را ببینند.


مدیرفنی تیم‌های ملی در پایان گفت: در بخش داوری، بوکس مثل دیگر رشته‌ها نیست که رکوردی باشد و اگر حد معینی از امتیاز را کسب کرده باشی برنده میدان بشوی، چه بسا همین موضوع در بسیاری از موارد باعث ناداوری شده است اما ما تلاش کردیم برای بچه‌ها مثل یک رشته رکوردی باشد تا با اختلاف زیاد از حریفان خود پیشی بگیرند و داوران نتوانند حقی را ضایع کنند.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها