حسینی: بوکس قزوین باید احیا شود

1402/02/06 | روابط عمومی



سرپرست فدراسیون بوکس گفت: قزوین از دیرباز جزو استان های درخشان در بوکس به شمار می رود بنابراین باید با تلاش بیشتر هیات و جذب حامیان مالی این رشته را در این استان قهرمان خیز احیا کرد.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس و به نقل از خبرگزاری ایرنا؛ سید روح الله حسینی در مجمع انتخاباتی هیات بوکس قزوین، این استان را در رشته‌های مختلف ورزشی دارای استعدادهای زیادی دانست و افزود: قزوین استعدادهای نهفته زیادی در بوکس دارد که باید آنها را شناسایی و پرورش داد.


وی همچنین ادامه داد: در حد بضاعت و توان خود به هیات بوکس قزوین کمک خواهیم کرد چرا که قزوینی‌ها در این رشته می‌توانند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.


سرپرست فدراسیون بوکس فعالیت در ورزش حرفه‌ای را نیازمند برخورداری از یک پشتیبان قوی اقتصادی دانست و گفت: طی چهارسال گذشته فعالیت‌های زیادی برای تقویت بوکس قزوین انجام شده اما در کنار این موضوع باید برای جذب حامی مالی نیز تلاش کرد تا نتیجه زحمات مربیان و ورزشکاران این رشته به ثمر بنشیند و درخشش نمایندگان این استان در مسابقات ملی و فراملی فراهم شود.


سرپرست فدراسیون بوکس در پایان از برگزاری دوره های متعدد داوری و مربیگری این رشته در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: ارتقای سطح داوران و مربیان این رشته جزو برنامه های سال جاری این فدراسیون است و از همه توان خود برای هرچه بهتر برگزار شدن آنها استفاده می‌کنیم.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها