تقدیر از دارنده مدال برنز بوکس آسیا در مراسم تجلیل از قهرمانان بین‌المللی استان زنجان

1402/02/05 | هئیت های استانی



آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی بین‌المللی زنجان در سال 1401 به میزبانی سالن مهرانه استان برگزار و از طوفان شریفی دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا تقدیر به عمل آمد.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس و به نقل از هیات بوکس استان زنجان، آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی بین‌المللی استان، داوران شاخص و اعضای پر تلاش و فعال هیات‌های ورزشی زنجان در سال ۱۴۰۱، با حضور محسن افشارچی استاندار زنجان، رفیعی معاون سیاسی امنیتی استاندار، موسوی مدیر کل امور بانوان استانداری و دیگر مسئولین استانی در سالن مهرانه برگزار شد.


در این مراسم از طوفان شریفی بوکسور زنجانی که در رقابت‌های آسیایی 2022 مدال برنز را کسب کرد، نیز تجلیل به عمل آمد.


استاندار زنجان در این مراسم با بیان اینکه ورزش و نشاط حاصل از آن قطعاً باعث کاهش بیماری‌ها می‌شود، گفت: امروز امر به ورزش، امر به معروف است و به توسعه اجتماعی منجر خواهد شد. اقدامات قابل توجهی در بخش ورزش صورت گرفته اما راه طولانی است؛ با این حال اراده ها برای توسعه محکم است و امیدوارم شاهد حمایت‌های پر رنگ‌تری از این بخش باشیم.


محسن افشارچی از راه اندازی صندوق حمایت اجتماعی در زنجان خبر داد و تصریح کرد: اساسنامه این صندوق بر دو رکن امور فرهنگی و ورزشی استوار شده و امیدواریم موجب تغییرات خوبی در بخش حامیان ورزشی شود.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها