حسینی: هدف اصلی ما بازی‌های آسیایی هانگژو است/ نفراتی که شانس موفقیت در مسابقات جهانی داشتند را اعزام می‌کنیم

1402/01/20 | روابط عمومی



سرپرست فدراسیون بوکس گفت: مسابقات جهانی میدان بزرگی است و با نظر کادرفنی مقرر گردید بوکسورهایی که شانس بیشتری برای موفقیت دارند را به این رویداد اعزام کنیم.

متن خبر :

کمتر از یک ماه دیگر قرار است بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2023، طی روزهای 11 تا 24 اردیبهشت‌ماه به میزبانی "تاشکند" ازبکستان برگزار شود و تیم ملی بوکس نیز برای حضوری موفق در این رویداد تمرینات خود را پیگیری می‌کند.


سیدروح‌اله حسینی سرپرست فدراسیون بوکس در خصوص اعزام ورزشکاران به این دوره از رقابت‌ها در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون گفت: رقابت‌های قهرمانی جهان میدان بزرگی است و به همین دلیل از زمانی که سرپرستی فدراسیون به بنده واگذار شد برنامه‌ریزی کردیم تا حضوری موفق در این میدان را رقم بزنیم؛ برهمین اساس نیز چندین مرحله مسابقات انتخابی درون اردویی را برگزار کردیم تا در نهایت بتوانیم نتیجه‌ای خوب کسب کنیم.


وی افزود: از بدو حضورم در فدراسیون در حال برطرف کردن مشکلات مالی هستم و خدا را شکر تاکنون هم بدهی‌هایی که از گذشته وجود داشت را پرداخت کرده‌ام؛ اما در خصوص تیم ملی اصلا این موضوع که بخاطر شرایط مالی تیم را با نفرات محدود اعزام می‌کنیم، صحت ندارد و این تصمیم کادر فنی است که بوکسورهایی را اعزام کنیم که شانس موفقیت بیشتری دارند.


سرپرست فدراسیون بوکس تاکید کرد: خاک خورده این رشته هستم و از جان برای سربلندی آن مایه می‌گذارم، چه بسا که در این مدت هم به همین شکل بوده است. در حال حاضر هم هر تعداد بوکسوری شانس کسب مدال داشت و می‌دانستم نتیجه می‌گیرد با هزینه شخصی اعزام می‌کردم تا پرچم پرافتخار ایران را در میان دیگر کشور‌ها به اهتزاز درآورم.


حسینی تصریح کرد: با توجه به اینکه در حاضر ویروس کرونا قابل کنترل است و همچنین جایزه 200 هزار دلاری برای مدال طلای این رویداد در نظر گرفته شده، در این دوره از مسابقات تیم‌ها با نفرات اصلی و قدرت بیشتری حضور پیدا می‌کنند. تاکنون 640 بوکسور برای شرکت در این رویداد ثبت نام کرده‌اند و احتمال افزایش نفرات نیز وجود دارد؛ با این شرایط بدون تردید بوکسورها رقابت سنگینی را پیش رو دارند و به همین دلیل با توجه به شرایط موجود و با تصمیم کادرفنی قرار است 4 تا 6 بوکسور که شانس موفقیت بالاتری دارند را به این رویداد اعزام کنیم.


سرپرست فدراسیون افزود: در مدت اردونشینی بوکسورها، سعی کردیم تا در یک تورنمنت تدارکاتی یا اردوی مشترک با کشورهای مطرح حضور پیدا کنند که متاسفانه با توجه به زمان محدودی که در اختیار داشتیم این مهم محقق نشد؛ هدف‌گذاری اصلی ما حضوری موفق در بازی‌های آسیایی 2023 – هانگژو که حکم انتخابی المپیک 2024 را دارد، است و با پیگیری‌های صورت گرفته توانستیم جواز حضور 7 بوکسور در این میدان بزرگ را کسب کنیم.


وی خاطرنشان کرد: سال سخت و سنگینی را پیش رو داریم؛ مسابقات قهرمانی جهان، قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا، نونهالان، ارتش‌های جهان، بازی‌های آسیایی – گزینشی المپیک و... در دستور کار این رشته قرار دارد که برای حضوری موفق در تمامی این رویدادها برنامه داریم.


حسینی با بیان اینکه از هیات‌های استانی حمایت می‌کند، گفت: هزینه پرتال‌ آموزشی هیات‌های استانی را پرداخت کردیم و طی چند روز آینده نیز حق‌الزحمه مدرسین را واریز خواهیم کرد؛ همچنین در نظر داریم کمک هزینه‌ای را برای استان‌ها واریز کنیم تا انشاءالله بدون دغدغه در مسابقات کشوری نوجوانان و جوانان شرکت کنند.


سرپرست فدراسیون بوکس در پایان گفت: به صورت مستمر در تلاش هستیم تا سالنی که پیش از این در مجموعه انقلاب در اختیار بوکس بود را دوباره به این رشته اختصاص دهیم و خدا را شکر تاکنون نیز مفید بوده است. همچنین برای احداث خوابگاه اختصاصی و رستوران برای این رشته برنامه‌ریزی کرده‌ایم. انجام برخی امور در دوران سرپرستی امکان پذیر نیست اما با این وجود سعی کردیم قطار فدراسیون بوکس هرچه زودتر روی ریل قرار بگیرد و انشاءالله شاهد درخشش این رشته در میان دیگر رشته‌ها خواهیم بود.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها