پس از بررسی هیئت داوران کنفرانس بین المللی آلمان مشخص شد؛ هوش هیجانی بالا در مدال آوران مسابقات استعدادهای درخشان خردسالان بوکس

1402/01/14 | روابط عمومی



پس از بررسی هیئت داوران کنفرانس بین المللی آلمان مشخص شد مدال آوران مسابقات استعدادهای درخشان خردسالان بوکس نسبت به دیگر شرکت کنندگان از هوش هیجانی بالاتری برخوردار هستند‌.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، جشنواره استعدادهای درخشان بوکس کشور در بهمن ماه سال جاری در استان قم با همکاری دفتر معاونت توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان با هدف شناسایی و تشویق استعدادهای آتی بوکس کشور برگزار شد.

 

در حاشیه این جشنواره سمیناری در خصوص  استعدادیابی ورزشی و پرورش شخصیت قهرمانی با تکیه بر هوش هیجانی توسط حسین سعادتمندی محقق و روانشناس حاضر در این مسابقات با حضور سیدروح‌اله حسینی سرپرست فدراسیون، سیدابراهیم موسوی مدیر تیم‌های ملی، حسینقلی نهرودی سرمربی تیم ملی بزرگسالان و مربیان اعزامی برگزار گردید.

 

ورزشکاران حاضر در این دوره از مسابقات توسط سعادتمندی کارشناس اعزامی فدراسیون بوکس مورد ارزیابی و غربال قرار گرفتند که نتایج حاصل از آن نیز به دانشگاه‌های معتبر دنیا منعکس شد.

 

پس از بررسی هیئت داوران کنفرانس بین المللی برلین - آلمان، این مقاله ثبت و در سایت‌های علمی معتبر از جمله "سیویلیکا" منتشر و گواهینامه‌های معتبری نیز مبنی بر تایید این طرح از "آکسفورد" انگلستان و اتریش صادر شده است.

 

در ادامه این طرح که در مسابقات جشنواره استعدادهای درخشان بوکس کشور انجام گردید، تایید شد و صورت عملی آن مورد آزمایش و‌ تحقیق قرار گرف که مشخص گردید مدال آوران مسابقات استعدادهای درخشان خردسالان بوکس نسبت به دیگر شرکت کنندگان از هوش هیجانی بالاتری برخوردار هستند‌.

 

برگزاری مسابقات بوکس در این رده‌سنی برای اولین بار توسط سیدر‌وح‌اله حسینی پایه‌گذاری و مرحله اجرا رسید.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها