فدراسیون جهانی بوکس، 2023 را به عنوان سال قاره آسیا انتخاب کرد

1401/12/02 | روابط عمومی



فدراسیون جهانی بوکس در راستای ترویج و توسعه این رشته در تمامی قاره‌ها، 2023 را به عنوان سال قاره آسیا انتخاب کرد تا پیشرفت چشمگیر بوکس در این قاره را جشن بگیرد.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس و به نقل از سایت فدراسیون جهانی بوکس، فدراسیون جهانی بوکس در راستای ترویج و توسعه این رشته در تمامی قاره‌ها، 2023 را به عنوان سال قاره آسیا انتخاب کرد تا پیشرفت چشمگیر بوکس در این قاره را جشن بگیرد.


قاره آسیا در سال‌جاری میزبان دو رویداد مهم جهانی بوکس است؛ مسابقات قهرمانی جهان زنان در "دهلی نو" هندوستان و رقابت‌های گروه مردان در "تاشکند" ازبکستان برگزار خواهد شد که بهترین بوکسورها از سراسر جهان در این رویداد حضور پیدا می‌کنند تا رقابت‌های جذابی را به نمایش بگذارند.


"عمر کرملوف" رئیس فدراسیون جهانی بوکس ضمن ابراز خوشحالی از انتخاب قاره آسیا گفت: این مهم فرصتی عالی است تا استعداد و پتانسیل عظیم بوکس آسیا را در صحنه جهانی به نمایش بگذاریم. برگزاری دو رویداد مهم جهانی و همچنین برنامه‌های آموزشی در دستور کار این قاره قرار دارد و مشتاق هستیم تا نتایج تلاش‌هایمان در قاره آسیا را امسال مشاهده کنیم.


"پیچای چانهاواجیرا" رئیس کنفدراسیون بوکس آسیا و عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی بوکس گفت: باعث افتخار است که ما نیز بخشی از این ابتکار فدراسیون جهانی هستیم؛ آسیا دارای تاریخ و فرهنگ غنی بوکس است و مطمئن هستیم که برگزاری مسابقات قهرمانی جهان مردان و زنان در ازبکستان و هندوستان نقطه عطفی برای این رشته در قاره کهن خواهد بود.


"دیان گومز" سریلانکایی، عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی نیز گفت: اختصاص دادن سال 2023 به آسیا فرصتی است تا استعدادهای درخشان بوکس این قاره بتوانند توانایی خود را در میان جهانیان به نمایش بگذارند. با توجه به حضور قهرمانان بی‌شمار از آسیا در رویدادهای جهانی، این قاره جزو بازوهای قدرتمند بوکس محسوب می‌شود و عجیب نیست که سه کشور برتر در رتبه بندی فدراسیون جهانی از قاره آسیا هستند. انتخاب 2023 به عنوان سال آسیا دلیلی روشن بر تاثیر قاره آسیا بر رشته بوکس است.


در ادامه این خبر آمده، سال آسیا جشنی از شور و استعداد بوکس آسیایی است؛ انتخاب 2023 به عنوان سال آسیا لحظه مهمی برای رشته بوکس در قاره کهن می‌باشد و مدرکی بر تعهد فدراسیون جهانی بوکس به منظور ترویج این رشته در سراسر جهان است.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها