سوم تا پنجم اسفندماه، مصاف بوکسورها در مسابقات قهرمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران

1401/12/01 | مسابقات و لیگ



دومین دوره مسابقات بوکس قهرمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران از روز چهار‌شنبه – سوم اسفندماه در بندر انزلی آغاز می‌شود و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، دومین دوره مسابقات بوکس قهرمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگر پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از روز چهار‌شنبه – سوم اسفندماه به میزبانی منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش ج.ا.ا در بندر انزلی آغاز می‌شود و به مدت سه روز ادامه دارد.


این رقابت‌ها در 13 وزن 48، 51، 54، 57، 60، 63.5، 67، 71، 75، 80، 86، 92 و 92+ کیلوگرم انجام خواهد شد که فردا (سه‌شنبه – دوم اسفندماه) ورود تیم‌‌های حاضر در این دوره از مسابقات است؛ روزهای سوم و چهارم اسفندماه رقابت‌های مرحله مقدماتی برگزار می‌شود و بوکسورهای راه یافته به فینال نیز روز جمعه – پنجم اسفندماه به مصاف یکدیگر می‌روند.


مسابقات بوکس قهرمانی ارتش‌های جهان اواخر سال 2023 و به میزبانی کشور کلمبیا برگزار خواهد شد که قرار است تیم نیروهای مسلح ایران نیز در این رقابت‌ها حضور پیدا کند.


تیم بوکس نیروهای مسلح ایران بعد از انقلاب اسلامی، سال گذشته برای اولین بار در مسابقات قهرمانی ارتش‌های جهان حضور پیدا کرد که توانست اولین مدال برنز را در این رقابت‌ها توسط ایمان رمضان‌پور کسب کند.


ریاست هیئت بوکس نیروهای مسلح را امیر سرتیپ دوم محمد داوود صارمی برعهده دارد.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها