تبریک کنفدراسیون بوکس آسیا به مناسبت ۲۲بهمن

1401/11/24 | روابط عمومی



کنفدراسیون بوکس آسیا سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به خانواده بوکس ایران تبریک گفت.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، کنفدراسیون بوکس آسیا با انتشار پستی در صفحه مجازی، روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به جامعه بوکس تبریک گفت و برای خانواده این رشته آرزوی موفقیت کرد.


در متن این پیام آمده است:


سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ۲۲ بهمن است و دولت جدید که در سال ۱۹۷۹ میلادی (1357 شمسی) پیروز شد، کشور ایران را از حکومت سلطنتی به جمهوری اسلامی تغییر داد.


فدراسیون بوکس ایران چندین پروژه و هدف بلندمدت در دستور کار دارد تا با دنبال کردن آن طی دهه‌های آتی به رده کشورهای پیشتاز بوکس آسیا برسد. شهرت و محبوبیت بوکس در ایران بسیار زیاد است و برنامه‌ رده‌های پایه، حضور نسل قدرتمندتری را برای شرکت در رویدادهای بین‌المللی تضمین می‌کند.


ایران مدال برنز تاریخی خود را در مسابقات قهرمانی جهان 2021 - بلگراد به دست آورد و بوکسورهای جوان این کشور نیز در سال 2022 مدال‌هایی کسب کردند.


هم اکنون روح الله حسینی سرپرستی فدراسیون بوکس را برعهده دارد که برای ارتقاء این رشته در سال 2023 برنامه‌های ویژه‌ای را در نظر دارد. مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان و همچنین تیم‌های پایه در حال حاضر در ایران پیگیری می‌شود تا بوکسورها مهارت های خود را در مسابقات به نمایش بگذارند.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها