تجلیل از 8 پدیده‌ "جشنواره استعدادهای درخشان" بوکس توسط مدیر تیم‌های ملی

1401/11/23 | روابط عمومی



در پایان مسابقات "جشنواره استعدادهای درخشان" بوکس از 8 پدیده این دوره از رقابت‌ها توسط سیدابراهیم موسوی مدیر تیم‌های ملی با اهدای جایزه نقدی یک میلیون تومانی تجلیل به عمل آمد.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، مسابقات بوکس “جشنواره استعدادهای درخشان” در رده سنی خردسالان با همکاری دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان و با هدف شناسایی و تشویق آینده سازان بوکس کشور و نیز نظارت بر آموزش صحیح این استعدادها به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی طی  روزهای 20 و 21 بهمن‌ماه به میزبانی هیات بوکس استان قم برگزار شد.


در پایان این دوره از مسابقات 8 نفر از بوکسورهای خردسال از سوی حسینقلی نهرودی سرمربی تیم ملی بوکس به عنوان پدیده مسابقات شناسایی شدند که توسط سیدابراهیم موسوی مدیر تیم‌های ملی با اهدای جایزه نقدی یک میلیون تومانی مورد تجلیل قرار گرفتند.


سیدمحمد ابراهیمی (کردستان)، متین به‌مرد (آذربایجان غربی)، حافظ رجب‌لو (گلستان)، پویان نوروزی (فارس)، پیام محمدی (کرمانشاه)، حسین شکفته (خراسان رضوی)، ابوالفضل میرزایی (تهران) و ابوالفضل پیشه‌ور (آذربایجان غربی) بوکسورهایی هستند که به عنوان پدیده این دوره از رقابت‌ها شناخته شدند.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها