موسوی: نشست مفیدی با مسئولین ورزش داشتیم/ خواستار حمایت همه جانبه وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک شدیم

1401/11/19 | روابط عمومی



مدیرفنی تیم‌های ملی بوکس گفت: جلسه‌ امروز با مسئولین ورزش کشور برای بوکس بسیار مفید بود و در این نشست خواستار حمایت همه جانبه وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک شدیم.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، در پایان دور نخست نشست‌های تخصصی با فدراسیون‌های داوطلب اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو، صبح امروز (چهارشنبه - 19 بهمن‌ماه) با حضور دکتر سید مناف هاشمی سرپرست کاروان اعزامی به هانگژو و دبیرکل کمیته، دکتر نصرالله سجادی مشاور رئیس، دکتر مهین فرهادی زاد نائب رئیس کمیته، مریم کاظمی پور معاون ورزش قهرمانی و امور بانوان وزارت ورزش، دکتر علی رغبتی مدیرکل برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش، آرش فرهادیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها و دبیر شورای برون مرزی و برخی مدیران کمیته جلسه‌ای با مسئولان فدراسیون‌ بوکس برگزار شد.

علی دانشمندفرد سرپرست دبیری فدراسیون بوکس، ابراهیم موسوی مدیر تیم های ملی و حسینقلی نهرودی سرمربی تیم ملی در این نشست حضور داشتند.

مدیرفنی تیم‌های ملی در خصوص این جلسه گفت: در نشست فوق در خصوص وضعیت ملی پوشان بوکس، تمرینات و مشکلات چندماه اخیر این رشته از جمله مشکلات مالی که بوکس با آن درگیر شده توضیحاتی ارائه شد و خواستار حمایت همه جانبه وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک شدیم.

موسوی تصریح کرد: ما در این نشست اعلام کردیم در صورتی‌که بتوانیم شرایط ایده آل برای ملی‌پوشان را فراهم کنیم علاوه بر اینکه شانس کسب سهمیه المپیک پاریس را داریم، در بازی‌های آسیایی نیز حداقل در سه وزن مدال آور خواهیم بود.

وی در پایان گفت: خدا را شکر جلسه‌ امروز با مسئولین ورزش کشور برای بوکس بسیار مفید بود و امیدواریم بتوانیم این رشته را به جایگاه اصلی خودش برسانیم.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها