پنجشنبه، آغاز رویایی بوکسورهای خردسال در جشنواره "استعدادهای درخشان"

1401/11/17 | روابط عمومی



جشنواره خردسالان بوکس با هدف استعدادیابی، شناسایی و تشویق و حمایت از آینده سازان این رشته، از روز پنجشنبه – 20 بهمن‌ماه به میزبانی هیات بوکس استان قم آغاز خواهد شد و روز جمعه – 21 بهمن‌ماه به پایان میرسد.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، مسابقات بوکس “جشنواره استعدادهای درخشان” در رده سنی خردسالان (متولدین 1389/10/11 تا 1391/10/10) با همکاری دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان و  با هدف شناسایی و تشویق آینده سازان بوکس کشور و نیز نظارت بر آموزش صحیح این استعدادها برگزار می‌شود.


این دوره از رقابت‌ها به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از روز پنجشنبه – 20 بهمن‌ماه به میزبانی هیات بوکس استان قم آغاز خواهد شد و روز جمعه – 21 بهمن‌ماه به پایان میرسد.


برنامه مسابقات///

پذیرش تیم‌ها: روز چهارشنبه – 19 بهمن‌ماه 1401

رقابت‌ها: روزهای پنجشنبه و جمعه – 20 و 21 بهمن‌ماه 1401


این جشنواره فرصتی مناسب برای دیده شدن استعدادهای سراسر کشور در رده سنی پایه است تا با نظارت و حمایت متولی این رشته بتوانند تضمین کننده آینده درخشانی برای این رشته رزمی باشند.


گفتنی است؛ برگزاری مسابقات در این رده‌سنی پیش از این  توسط روح‌اله حسینی و در زمان نایب رییسی وی پایه گذاری شده که پس از شش سال مجدد از سر گرفته شده است و برگزاری دوره‌ای این رقابت‌ها در تقویم سال جدید فدراسیون به منظور شناسایی استعدادهای آتی بوکس کشور گنجانده شده است.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها