تجدید پیمان جامعه ورزش با آرمان های انقلاب اسلامی

1401/11/06 | روابط عمومی



در آستانه سالگرد انقلاب اسلامی شکوهمند،جامعه ورزش همراه با مردم غیور و شریف ایران علیه حکومت جور و طاغوت ستمشاهی، بار دیگر دلبستگی و وفاداری خودرا به آرمان‌های انقلاب، امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر با شرکت در کارزار اعلام می‌‌نمایند.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، در آستانه سالگرد انقلاب اسلامی شکوهمند جامعه ورزش همراه با مردم غیور و شریف ایران علیه حکومت جور و طاغوت ستمشاهی، بار دیگر دلبستگی و وفاداری خودرا به آرمان‌های انقلاب، امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر اعلام می‌ نمایند.

در بیش از چهار دهه از عمرپربرکت انقلاب، پیشرفت‌هایی که در حوزه ورزش حاصل شده قابل مقایسه با نظام طاغوتی و شاهنشاهی گذشته نیست گواه آن افتخارآفرینی هزاران ورزشکار وقهرمان ملت ایران در میادین مختلف بین‌المللی است.

همچنین پیشرفت‌های چشمگیر در حوزه ورزش بانوان باعث شده تا دشمنان ایران اسلامی تاب تحمل آن را نداشته باشند و با انواع لجن‌پراکنی که این روزها شاهد آن هستیم از جمله تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلامی توسط اتحادیه اروپا که در همه عرصه ها در خدمت پیشرفت و امنیت ایران عزیز بوده حرص خودرا خالی کنند.

این روزها دشمنان همه سعی وتلاش خود را کرده اند تا ورزشکاران را تافته جدا بافته از مردم نشان دهند، اما باید بدانند ما ورزشکاران در صف اول دفاع از ارزش‌های اسلامی و ایرانی هستیم و هرگز نخواهیم گذاشت دشمنان این مرز و بوم از نقاط ضعف ومسائل درونی جامعه بهره‌برداری کنند.

ما ورزشکاران با امضای این کارزار بار دیگر عشق و وفاداری خود به انقلاب اسلامی را اعلام میکنیم و با مردم شریف ایران و رهبر فرزانه انقلاب پیمان می‌بندیم تا جان در بدن داریم در راه بالا بردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکنیم و پرچمی که شهدا با خون خود برافراشته اند را،همچنان افراشته نگهداریم.

https://www.farsnews.ir/my/login?campId=180990


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها