فرصت دوباره به چهره‌های غایب در مسابقات انتخابی/ مرحله نهایی انتخابی، ترکیب تیم ملی را مشخص می‌کند

1401/10/28 | روابط عمومی



کادر فنی تیم ملی بوکس با دعوت از برخی نفرات جا مانده از رقابت‌های انتخابی (با دلایل موجه و اطلاع قبلی)، به منظور پویایی اردو آماده سازی ملی‌پوشان، فرصتی دوباره به بوکسورها برای حضور در ترکیب نهایی تیم ملی داد.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس بزرگسالان به مناسبت بزرگداشت "سردار دل‌ها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی" با حضور نفرات سکونشین مسابقات قهرمانی کشور سال‌جاری در زاهدان، طی روزهای 21 و 22 دی‌ماه در سالن بوکس شهید همت برگزار شد.


پس از جمع بندی‌های صورت گرفته در کمیته فنی در نهایت بوکسورهای که مقام اول را در مسابقات انتخابی بدست آوردند و همچنین منتخبین کمیته فنی در این رقابت‌ها جواز حضور در اردوی تیم ملی را بدست آوردند.


علاوه بر این نفرات، کادر فنی تیم ملی در راستای پویایی و افزایش سطح کیفی اردوی تیم ملی علاوه بر ترکیب ۲۳ نفره قبلی، برخی بوکسورها را که با دلایل موجه از جمله مصدومیت و با اطلاع قبلی در رقابت‌های انتخابی غیبت داشتند به این مرحله از اردوی تیم ملی دعوت کرد.


اسامی بوکسورهای اضافه شده به ترکیب اردونشینان به شرح ذیل است:
شاهين موسوى، دانیال شه بخش، میثم قشلاقى، مصطفى ريگى، رامين بابالو، ایمان رمضان‌پور، پوریا امیری، محمد كمالى، اشكان رضايى، طوفان شريفى و مجید جمشیدوند


بدیهی است پس از برگزاری مسابقات انتخابی آتی در اوایل اسفندماه ترکیب نهایی تیم ملی مشخص خواهد شد.


ملی‌پوشان بوکس از یکم بهمن‌ماه تمرینات خود را در سالن حاج احمد ناطق نوری آغاز خواهند کرد.


بوکس کشورمان سال آینده مسابقات مهمی همچون رقابت‌های قهرمانی جهان، قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی و کسب سهمیه المپیک پاریس را پیش رو دارد.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها