حسینی: برنامه های بوکس با همدلی و اتحاد خانواده این رشته عملی می شود / وزیر ورزش نگاه دلسوزانه‌ای به این رشته دارد

1401/10/27 | روابط عمومی



سرپرست فدراسیون بوکس گفت: از زمانی که توفیق خدمت در فدراسیون بوکس داشتم با همراهی جامعه شریف بوکس برای موفقیت این رشته المپیکی برنامه‌ریزی‌های خود را آغاز کرده‌ایم و امیدواریم بتوانیم این رشته را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

متن خبر :

سرپرستی فدراسیون بوکس از هفتم آذرماه سال‌جاری در پی اتفاقات پیش آمده برای این رشته المپیکی به سید‌روح‌اله حسینی از قهرمانان اسبق این رشته سپرده شد تا شرایط برگزاری مجمع انتخاباتی فراهم سازد؛ وی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون بوکس در خصوص شرایط حال حاضر بوکس گفت: در پی شرایطی که در بوکس به وجود آمد فدراسیون در وضعیت سختی قرار گرفت اما با تلاش خانواده بزرگ بوکس سعی می‌کنیم کمترین لطمه به این رشته وارد شود تا انشاءالله بتوانیم در رویدادهای بزرگ پیش رو سربلند باشیم.


وی افزود: با توجه به اینکه فرصت اندکی تا مسابقات قهرمانی جهان داریم رقابت‌های انتخابی تیم ملی را با حضور بوکسورهای مدال آور قهرمانی کشور در دستور کار قرار دادیم و طی روزهای 21 و 22 دی‌ماه میزبان ورزشکاران بودیم که در نهایت 23 نفر موفق شدند جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کنند؛ تعدادی از ورزشکاران صاحب نام و حاضرین در مسابقات قهرمانی آسیا نیز به این نفرات اضافه خواهند شد.



سرپرست فدراسیون بوکس خاطر نشان کرد: سال آینده رقابت‌های مهمی همچون قهرمانی جهان، بازی‌هایی آسیایی که تعیین کنده سهمیه المپیک 2024 است، قهرمانی آسیا و ... را در دستور کار داریم که باید هرچه سریع‌تر دست به کار شویم و به همین خاطر در نظر داریم اولین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی را از یکم بهمن ماه زیر نظرحسینقلی نهرودی سرمربی تیم ملی آغاز کنیم که در کنار وی از مربیان کارآزموده نیز بهره خواهیم برد.


وی تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم به منظور استفاده از مربی خارجی در راس تیم ملی نیز جزو برنامه‌های فدراسیون است که در حال پیگیری هستیم تا هرچه زودتر این مهم حاصل شود اما تا زمانی که مربی تراز اولی برای هدایت تیم ملی پیدا کنیم سرمربیگری ملی‌پوشان با رای حداکثری شورای فنی برعهده نهرودی است که ایشان کارنامه درخشانی دارند و لازم به ذکر نیست.


حسینی با اشاره به دیدار خود با وزیر ورزش و جوانان گفت: در راستای پیشرفت این رشته، هفته گذشته دیداری با دکتر سجادی مقام عالی وزارت داشتیم که خدا را شکر با نگاه حمایتی و پدرانه ایشان به بوکس، این جلسه دستاورد خوبی برای این رشته داشت و وزیر ورزش و جوانان موافقت خود را مبنی بر احداث خوابگاه بوکس در سالن شماره ۹ (سالن بوکس حاج احمد ناطق نوری) مجموعه ورزشی انقلاب اعلام کرد و مقرر شد پیگیری‌های این مهم توسط فدراسیون انجام شود تا هر چه زودتر این هدف تحقق پیدا کند. همچنین دستورات اولیه در خصوص اضافه شدن بخشی از سالن مذکور که پیش از این در اختیار فدراسیون بوکس بود اما هم اکنون فدراسیون کاراته از آن  در حال استفاده می‌باشد، داده شد و قرار است این بخش نیز  به منظور آماده‌سازی هرچه بهتر ملی‌پوشان برای حضور در رویدادهای پیش‌رو تجهیز شود.


سرپرست فدراسیون بوکس در پایان گفت: با توجه به شرایطی که برای این رشته پرافتخار به وجود آمده از تمامی اعضای خانواده شریف بوکس خواهش می کنم تا از هیچ کمکی دریغ نکنند تا بتوانیم این رشته  را به مسیر اصلی موفقیت خود برسانیم؛ درب فدراسیون به روی همه باز است و بدون شک دست یاری تمامی دلسوزان این رشته را می‌فشاریم تا انشاءالله بتوانیم با همدلی و اتحاد خانواده بوکس برنامه ها را عملی کنیم تا این رشته را به جایگاه اصلی آن برسانیم. قطعا با گذر زمان و کمک جامعه بوکس موفقیت دور از انتظار نخواهد بود.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها